Op mijn smartphone S7 gekocht in de maand mei kan ik vanaf een paar dagen geen mails - geen internet - Play Store - enz … gebruiken . Kan zelfs geen updates meer downloaden .Volgend venster verschijnt :
Kan software niet bijwerken . Er is een netwerk of serverprobleem opgetreden . Probeer het later opnieuw . Ben zaterdag naar mijn schoonbroer geweest en daar waren er geen problemen heb de software kunnen bijwerken maar bij mij thuis nog altijd problemen .
Bladzijde 1 / 1
Heb je uw bbox al eens 5 seconden stroomloos gezet of gerest
bbox resetten
NB: op zondag komen de proximus medewerkers normaal niet langs op het forum.
Helpdesk is wel bereikbaar op zondag 080022800
bbox resetten
NB: op zondag komen de proximus medewerkers normaal niet langs op het forum.
Helpdesk is wel bereikbaar op zondag 080022800
Goeden middag Martin , heb zojuist de Bbox 3 gereset en smartphone uitgeschakeld en terug opgestart zoals ik hier ergens gelezen had. Geen oplossing kan nog altijd geen mails versturen of ontvangen enz..kan misschien aan de simkaart liggen . Zal mogen eens terug gaan waar ik de smartphone heb gekocht .
Groetjes
Beed
Groetjes
Beed
Ik dacht dat het via wifi was dat je bedoelde maar je bedoelt via 3g/4g blijkbaar want je spreekt over je simkaart. Heb je bij je thuis goed 3G/4G ontvangst want je zegt dat je bij je schoonbroer geweest bent en daar geen problemen had. Je kan eventueel altijd eens proberen om te bellen naar 080022800 of ze eventueel je daar nog kunnen verder helpen.
Ja Martin het was via WiFi ik ga nooit op 4g want dat kost geld hé heb geen abonnement. Via mijn schoonbroer ben ik ook via zijn wifi op mijn smartphone geweest hij had dat zo ingesteld dat ik via zijn wifi kon . Maar ik zal morgen eens bellen .
Groetjes en nog een prettige zondag .
Beed
Groetjes en nog een prettige zondag .
Beed
Ter info:
https://www.digitaltrends.com/mobile/galaxy-s7-problems/10/
Zie onderdeel
Problem: Wi-Fi won’t connect
Ik vermoed dat het probleem niet gekoppeld is aan de SIM-kaart
https://www.digitaltrends.com/mobile/galaxy-s7-problems/10/
Zie onderdeel
Problem: Wi-Fi won’t connect
Ik vermoed dat het probleem niet gekoppeld is aan de SIM-kaart
Probleem opgelost . WiFi code was uitgeschakeld op smartphone .
Groetjes
Beed
Groetjes
Beed
Heb nog een vraagje .
Kan men via WhatsApp telefoneren naar iemand die Messenger heeft ?? Zijn dat twee aparte apps ?
Groetjes
Beed
Kan men via WhatsApp telefoneren naar iemand die Messenger heeft ?? Zijn dat twee aparte apps ?
Groetjes
Beed
Bij mijn weten kun je niemand bellen die Facebook messenger gebruikt vanuit Whatsapp, maar als ik wat tijd vindt zal ik een verder googelen om dit uit te vissen, of mss is er al iemand die voldoende gegoogeld heeft ondertussen
Beste Beed, dit zijn 2 aparte apps. Ik vrees dus dat dit niet zal werken. Groetjes Freya
Bedankt Freya en Martin om je antwoorden had even geen tijd om te antwoorden mag afgesloten worden .
Groetjes
Beed
Groetjes
Beed
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.