Skip to main content
Mijn Proximus tv app op mijn iPhone wil niet werken er komt altijd op “oeps er ging iets verkeerd “op
Probeer je dit via wifi of 4g? Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Heb het al verwijdert en terug Op mijn gsm gezet en geprobeerd via 4g en pok via WiFi
Krijg je de melding meteen na het inloggen of pas wanneer je iets wil bekijken?
Direckt na het inloggen
Kan je in een privé bericht naar het Proximus team je login en telefoon of klantnummer sturen? Dan laat ik het verder nakijken.



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Heb het gestuurd
Dag Kevin, kan ik ook via privé je klantennr krijgen van je vaste producten? MVG, Wim
Waar kan ik die vinden ?
Op een recente factuur
This verstuurd
Onder het klantnummer dat je ons bezorgde vinden we enkel je mobiele producten terug. We hebben het klantnummer nodig dat vermeld staat op de factuur van je vaste producten. Kan je ons dat nog bezorgen via privébericht?
Dat is het enigste dat ik heb van Proximus derest van tv en internet thuis heb ik van scarlet
Rbx_dragon kan je via onderstaande link je telefoonnummer doorgeven al dan niet van scarlet? Groeten Els



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer