Skip to main content
Antwoord

Proximus TV App werkt niet

  • June 21, 2018
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Beste

Wij zijn al jaren klant bij Proximus, en hebben sinds kort ook digitale TV via Familus. Die installatie is al enkele weken geleden gebeurd, en alles werkt behalve de Proximus TV app. Wanneer we inloggen in de app via de MyProximus account krijgen we de melding 'oeps, er ging iets verkeerd'. Hoe lossen we dit op?

Groeten

Beste antwoord door LinosD

Ik heb al even een en ander aangepast, kan je eens kijken of het nu wel werkt?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • June 21, 2018
Ik heb al even een en ander aangepast, kan je eens kijken of het nu wel werkt?

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 21, 2018
Ja het werkt! Bedankt voor de snelle reactie!

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • June 21, 2018
jjoan blij dat te horen. Groeten Els