Vraag

Klacht over niet-werkende doorschakeling

  • 22 June 2018
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Geachte,
op woensdag 20/6/18 schakelde ik om 19 u 15 het centraal oproepnummer van de huisartswachtdienst Machelen (02/751.33.30) door naar mijn mobiel nummer 0474/83.12.87.
Om 22u40 kreeg ik een boze telefoon dat men mij vanaf 21 u meermaals vruchteloos had proberen te bereiken en dit met verschillende telefoontoestellen en gsm's.
Dat lag niet aan mijn mobieltje!
Op mijn vraag aan de helpdesk van Proximus of er een storing was geweest kon men geen zinnig antwoord geven...Wel werd toegegeven dat er regelmatig een "algemene storing" is...en dat er aan gewerkt wordt...
Het is de zoveelste keer dat er wat misloopt met de doorschakeling, ook in andere gemeenten!
Ik werd hierdoor het slachtoffer van verbale agressie en dat is een zeer onaangename ervaring.
Ik overweeg om verdere stappen te ondernemen want zo kan het niet verder.
Dr. Johan Buntinx
Diegem

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Johan, op het eerste zicht zie ik geen probleem met de instellingen van deze lijn; wel zie ik dat de betalingen en dergelijke via een andere operator lopen. Daar dit soms problemen kan veroorzaken met het doorschakelen raad ik aan dat u contact opneemt met de betrokken operator om te laten controleren dat alles langs hun kant ook in orde staat. MVG, Wim

Reageer