Foutieve factuur
Beste,
Ik kom terecht op dit forum omdat het mij nu eenmaal zo moeilijk wordt gemaakt om klacht in te dienen.
Deze maand kreeg ik een factuur die ruim 10X hoger lag dan mijn gebruikelijke factuur. Omdat ik weet dat fouten maken menselijk is en omdat het nu eenmaal kan zijn dat ik iets ongebruikelijks zou gedaan hebben waardoor de factuur plots zo hoog komt te liggen, neem ik de telefoon in de hand om Proximus te contacteren. Na verschillende malen in verkeerde keuzemenu's terecht te zijn gekomen en vervolgens opnieuw te hebben moeten bellen, lukt het mij eindelijk om iemand persoonlijk aan de lijn te krijgen. Daar wordt alles rustig nagekeken, men behandelt mij vriendelijk maar ik krijg toch de boodschap dat ik zoveel verbruikt heb waardoor ik dus ook zoveel meer moet betalen. Ik leg de telefoon neer, maar het blijf toch aan mijn knagen. Daarom laat ik vervolgens een vriend opnieuw bellen om na te gaan of we deze opnieuw dezelfde uitleg zullen krijgen en