Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Via de website My Proximus tracht ik de instellingen aan te passen. Bij opslaan krijg ik een errormelding (zie screenshot). Eveneens is het ook niet mogelijk om eigen achtergrond in te voegen. Mijn klanten worden nu uit een betalende service geworpen na 15 min. Reeds melding gemaakt van het probleem bij jullie diensten. Nu tracht ik al 2 dagen in contact te treden met de klantendienst maar er is enkel wachtmuziek. Kan u mij dringend contacteren zodanig dat ik mijn klanten een nette service kan bieden, wat ik ook van jullie contractueel verwacht. Was er geen 2 min conventie van de operatoren naar de klanten toe? Bedankt om het nodige snel te regelen.
Beste Ik heb sinds afgelopen maand een extra sim kaart voor in een tablet. Hiermee zouden we met deze tablet ook mobiel internet moeten hebben. Helaas blijft hij steeds 'geen service' aangeven. Heb hier ook al voor naar proximus gebeld en hier vertelde ze me dat ik deze eerst in een gsm moet steken. Zo gezegd zo gedaan, maar helaas nog altijd 'geen service' Hoe kan dit opgelost worden? Mvg
Beste, Ik kom terecht op dit forum omdat het mij nu eenmaal zo moeilijk wordt gemaakt om klacht in te dienen. Deze maand kreeg ik een factuur die ruim 10X hoger lag dan mijn gebruikelijke factuur. Omdat ik weet dat fouten maken menselijk is en omdat het nu eenmaal kan zijn dat ik iets ongebruikelijks zou gedaan hebben waardoor de factuur plots zo hoog komt te liggen, neem ik de telefoon in de hand om Proximus te contacteren. Na verschillende malen in verkeerde keuzemenu's terecht te zijn gekomen en vervolgens opnieuw te hebben moeten bellen, lukt het mij eindelijk om iemand persoonlijk aan de lijn te krijgen. Daar wordt alles rustig nagekeken, men behandelt mij vriendelijk maar ik krijg toch de boodschap dat ik zoveel verbruikt heb waardoor ik dus ook zoveel meer moet betalen. Ik leg de telefoon neer, maar het blijf toch aan mijn knagen. Daarom laat ik vervolgens een vriend opnieuw bellen om na te gaan of we deze opnieuw dezelfde uitleg zullen krijgen en inderdaad opnieuw beant
Kan iemand me helpen met de toegang tot de Wanagogo App? Ik heb een abonnement maar om 1 of andere reden zijn mijn aanloggegevens niet gekoppeld (nog aan een oud klantennr). Ik kan dit ook niet wijzigen. Als we met vakantie gaan, lijkt de app me wel leuk om voor entertainment te zorgen voor de kinderen.
Hoi, Onze BBOX 3 heeft last van de warmte,ik heb geen problemen met Proximus TV ofzo maar als je je hand op de BBOX 3 legt geeft hij heel veel warmte af. Wat kan ik nu het beste doen? MVG Johan46
Al dagen kan ik me niet aanmelden op my proximus. Streeds krijg ik te zien dat ze onderhoudswerken doen op my proximus ?
Vanochtend vond ik op My Proximus nog alle producten terug die actief bij me zijn. Iets na de middag niet meer, terwijl alles volgens de klantendienst wel actief staat, in orde is en perfect werkt. Zelfs de Easy Switch ID staat er niet meer op. Kan het zijn dat dit morgen bijvoorbeeld weer helemaal in orde is?
Ik ben een paar maanden geleden ingegaan op een promotie van een Samsung S9 met abonnement voor twee jaren in de online shop van Proximus. Als de duivels de kwartfinale haalden, dan zou ik 299 euro teruggestort krijgen. Wordt dit automatisch gedaan? Of moet ik mij hiervoor ergens aanmelden? Ik vind hierover niets terug in mijn contract met Proximus. Kan iemand mij gerust stellen?
Op 17 juli zijn de installateurs bij mij geweest om alles van Proximus te installeren nadat ik was overgestapt van Telenet. Graag zou ik bepaalde instellingen kunnen doen via My Proximus in mijn pakketten (mobiel, tv, ...) om deze voor mij optimaal te laten verlopen. Ook de Premium Club is niet toegangkelijk. Tot op vandaag is dit nog steeds niets mogelijk aan te passen Als dit nog even duurt plan ik terug mijn overstap vrees ik ...
R4WEBSHOP001349286 - Er stond dat deze oorspronkelijk op 18/06 zou geleverd worden; Echter kreeg ik die dag een sms dat het vertraagd zou zijn. Bij het tracken zie ik dat er totaal geen info gegeven wordt. Kan dit eens nagekeken worden? Ik heb nog geen klantnr ontvangen (er is enkel een dummy klantnr in salto volgens mij) Hoe komt het dat er zo veel vertraging op zit? Ik lees van anderen hier op dit forum dat ze meer dan een maand moeten wachten. Gaat dit bij mij ook zo zijn? Op de site staat een levertermijn van 3 dagen aangegeven. Graag wil ik wat meer info. Is de gsm niet in stock? Wanneer is deze er wel? Ik zit voorlopig zonder gsm dus zou graag dringend een oplossing zien. Een levertermijn weten zou al leuk zijn.
Ik heb een week geleden travel passport top aan mijn abonnement toegevoegd voor een reis buiten de EU. In dit land heb ik echter blijkbaar geen netwerk en wil dit abonnement graag annuleren. Dit lukt me niet. Ik kan het ook niet vinden bij mijn producten. Graag een oplossing! Ik lees frustratie bij een andere gebruiker met hetzelfde probleem.
Op de site wordt gewag gemaakt van het abonnement Travel Passport Top voor 12,10 euro/maand. Is het mogelijk dit abonnement aan te gaan voor slechts één maand of geldt er een bepaalde opzegtermijn, en zo ja hoe lang? De site biedt me hierover geen enkele uitleg.
Beste, ik heb gisteren een mobilus s abonnement besteld rond de middag. Echter is deze nog steeds niet geactiveerd. Normaal gezien duurt dit toch slechts een 2-tal uur?
Op 19/06 ruil ik mijn punten in voor 2 bons van Decathlon. Na 15 minuten zou dit in mijn mailbox zitten. De punten zijn direct in mindering gebracht, maar tot op vandaag nog steeds geen bons in mijn mailbox. Volgens de website is de verwerking op 22/06 nog steeds bezig!
Hallo. Op 29/06/18 kreeg ik van proximus een bericht dat ik mijn abonnement met 10 euro had overschreden. Ik verbaasd dat ik was ging snel naar myproximus app kijken en zag dat ik er al 21 euro overzat. Ben dan alles direct gaan nakijken en zag dat ik met NIETS over mijn verbruik zat. Geen sms geen bellen geen mobiel internet. (Heb van alles screenshots getrokken als bewijs) dus ik begon me wel zorgen te maken en heb dan direct naar proximus gebeld. Deze konden mij beamen dat ik nergens met mijn verbruik er over zat. Dan hebben ze ook de sms proberen nakijken en ze konden de sms van proximus niet terugvinden dat ze deze naar mij hadden gestuurd. Ze gingen er van uit dat het een glitch in het systeem is en dat ik mij geen zorgen moest maken. 2 uur later ging ik terug naar de proximus app kijken en zag dat het totaal overschreden bedrag was opgelopen naar 25 euro. Ik direct terug gebeld want ik bleef maar verschieten en dit terwijl de gsm zelfs niet gebruikt werd en op wifi stond. Nogmaa
Als ik via Premium Club extra mobiele data bestel, kan ik die dan overdragen op de gsmnummers van mijn kinderen, die ook in ons Proximuspakket zitten en zoja, hoe kan ik dat doen?
Hier bij mij in het basisaanbod esportsTV in HD op kanaal 73.
Op mijn Samsung A5, kreeg ik onlangs melding in de call logs (waar ook in en uitgaande SMSsen gelogged worden), dat er een SMS van een bepaald nummer zou binnen gekomen zijn. De SMS is kwestie heb ik echter nooit ontvangen. Iemand hier ervaring mee ?
Word zot van Netflix heb lang genoeg gewacht op mijn decoder na een tijdje zien pak 1 a 2u slaagt Netflix uit op de decoder en gaat hij over op gewoon Proximus tv ligt dus aan de decoder en heb de nieuwe versie van decoder op mijn gsm en tablet geen probleem ervan
Hallo, Bij nakijken van "mijn producten" in het menu krijg ik navolgende melding : "Oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien." Dit heb ik nu een paar weken. Wanneer is een oplossing te verwachten ?
Telenet verwijdert Disney XD op 31 juli.: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/zenderaanpassingen/ Er staat letterlijk dat de zender "stopgezet zal worden". Betekent dit dat het overal verdwijnt? Bij andere zenders die Telenet verwijderde, staat "niet meer beschikbaar" of "zenden we niet meer uit".
Wij hebben al een paar dagen zeer traag internet. Wij hebben internet comfort en op My proximus staat dat ik tot 92 mbps zou moeten halen. Nu heb ik een paar keer een test gedaan nadat mijn zoon klaagde dat hij niet meer op de Ps4 kan spelen met Fortnite. Met die test halen we gemiddeld 12 mbps. Een ramp dus. Iemand en suggestie? Alvast bedankt.
Telkens ik wil inloggen op de ProximusTV app kom ik na enkele seconden terug op de inlog pagina. Ik heb hetzelfde fenomeen op tablet, pc en iPhone. Ik zie hier veel gelijkaardige problemen die zijn opgelost na tussenkomst dus hopelijk lukt dit ook bij mij 🙂.
Hallo, Ik heb gisteren de studio 100 app geïnstalleerd op mijn ipad, Ziet er mooi uit, alleen kan ik geen gedownloade filmpjes en dergelijke bekijken, er komt een slotje op het filmpje staan en telkens je het aanklikt vraagt hij om een studio 100 go pass! Kan iemand me helpen dit probleem op te lossen?
Bij het inloggen in de proximus tv app steeds de melding: Oeps, er ging iets verkeerd!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.