Skip to main content
Antwoord

Studio 100 go app

  • July 24, 2018
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Hallo,
Ik heb gisteren de studio 100 app geïnstalleerd op mijn ipad, Ziet er mooi uit, alleen kan ik geen gedownloade filmpjes en dergelijke bekijken, er komt een slotje op het filmpje staan en telkens je het aanklikt vraagt hij om een studio 100 go pass!
Kan iemand me helpen dit probleem op te lossen?

Beste antwoord door Wim VL

Dag Sem,

dit is momenteel een algemeen probleem op de applicatie, studio 100 gaat dit in een volgende update oplossen, mijn excuses voor het ongemak.

MVG,

Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • July 24, 2018
Dag Sem,

dit is momenteel een algemeen probleem op de applicatie, studio 100 gaat dit in een volgende update oplossen, mijn excuses voor het ongemak.

MVG,

Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 24, 2018
Bedankt!

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 24, 2018
Weet U mss waneer ze de volgende update uitvoeren?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 24, 2018
Helaas niet, je kan je wel altijd eens wenden bij hun support via de app store.