Beantwoord

Travel Passport Top

  • 1 June 2017
  • 5 reacties
  • 941 Bekeken

Op de site wordt gewag gemaakt van het abonnement Travel Passport Top voor 12,10 euro/maand. Is het mogelijk dit abonnement aan te gaan voor slechts één maand of geldt er een bepaalde opzegtermijn, en zo ja hoe lang? De site biedt me hierover geen enkele uitleg.
icon

Beste antwoord door WouterM 2 June 2017, 14:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Steven!

Sorry voor de onduidelijkheid!

Het is inderdaad zo dat je deze voor 1 maand kan laten activeren, je dient wel zelf contact op te nemen met onze diensten zodra je deze wilt annuleren, indien je dit niet doet zal deze verdergerekend worden naar de volgende factuur.

Groetjes,

Wouter
Ik heb hierbij nog een bijkomende vraag. Gaat deze formule in op de 1e dag van de maand, of op het moment dat je dit activeert. Stel je vertrekt op 14 augustus tot 12 september naar Canada, moet je dan deze formule voor 2 maand nemen, of volstaat het deze optie de 14e augustus te activeren, en stop te zetten de 13e september?
Alvast bedankt.
Ann & Luc
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Ann, deze bijkomende optie kan je activeren en deactiveren wanneer je het wenst zonder enige kosten. Naargelang jouw facturatieperiode , zal je dan één of tweemaal gefactureerd worden voor deze optie. Groetjes, Aziz
Beste Aziz,
Dus als ik het goed begrijp, en voortgaande op mijn voorbeeld van hierboven, betaal je dan 24.2€ (12.1€ voor de maand augustus, en 12.1€ voor de maand september). Of wodt er aangerekend pro rata. Dus voor augustus zou dat dan zo'n 6€ zijn...
Nog een vraagje: is dit per gsm toestel (en abonnement). Wij hebben bvb een Tutimus met 2 gsm's.
Mvg,
Ann
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Ann, wat er exact zal gefactureerd worden kan ik je niet op voorhand zeggen, maar er zal wel een prorata berekening gemaakt, indien je van het volledige bundel gebruik hebt gemaakt , dan zal je natuurlijk voor de volledige optie gefactureerd worden. Groetjes, Aziz

Reageer