Skip to main content
Vraag

My Proximus

  • July 23, 2018
  • 3 reacties
  • 253 Bekeken

Vanochtend vond ik op My Proximus nog alle producten terug die actief bij me zijn. Iets na de middag niet meer, terwijl alles volgens de klantendienst wel actief staat, in orde is en perfect werkt. Zelfs de Easy Switch ID staat er niet meer op. Kan het zijn dat dit morgen bijvoorbeeld weer helemaal in orde is?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • Auteur
  • July 24, 2018
Update: na opnieuw inloggen is alles terug te zien. Waren er gisteren toevallig problemen met My Proximus? Bij m’n producten staat onder onze lijnnummer o.a. digitale televisie, maar met de letters NA (nog niet eerder gezien). Wat houdt dit in? Alles werkt trouwens perfect.

  • Auteur
  • July 25, 2018
Update: ook het verbruik van mijn internet is niet meer te zien...

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • July 25, 2018
Kan je me aub je login (mailadres) doorgeven dat je gebruikt voor je 'My Proximus' ? Op het mailadres dat ik hier heb vind ik niets terug.