Al dagen kan ik me niet aanmelden op my proximus. Streeds krijg ik te zien dat ze onderhoudswerken doen op my proximus ?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Martine, er zijn geen aanmeldingsproblemen gemeld voor My Proximus. Kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer en gebruikersnaam doorsturen? Heb je het ook geprobeerd via een ander internetbrowser? Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Ondertussen heb ik alles in orde gekregen. Thx
Martine7, misschien nuttig voor andere gebruikers, heb je zelf enige handelingen uitgevoerd, heb je contact gehad met onze helpdesk of is het vanzelf in orde gekomen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.