Beste
Ik heb sinds afgelopen maand een extra sim kaart voor in een tablet.
Hiermee zouden we met deze tablet ook mobiel internet moeten hebben.
Helaas blijft hij steeds 'geen service' aangeven.
Heb hier ook al voor naar proximus gebeld en hier vertelde ze me dat ik deze eerst in een gsm moet steken.
Zo gezegd zo gedaan, maar helaas nog altijd 'geen service'
Hoe kan dit opgelost worden?
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Hallo Robin, kan je ons via een privébericht het ssn-nummer en jouw klantnummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.