Op 19/06 ruil ik mijn punten in voor 2 bons van Decathlon. Na 15 minuten zou dit in mijn mailbox zitten. De punten zijn direct in mindering gebracht, maar tot op vandaag nog steeds geen bons in mijn mailbox. Volgens de website is de verwerking op 22/06 nog steeds bezig!
Bladzijde 1 / 1
Beste, de voorraad van deze bons is uitgeput waardoor je deze nog niet ontvangen hebt. We trachten deze zo spoedig mogelijk te bezorgen. Groetjes Freya
Beste,
Tot op vandaag 25/07/2018 hebben we de bons nog niet ontvangen.
Tot op vandaag 25/07/2018 hebben we de bons nog niet ontvangen.
Hallo Jurgen, kan je ons via een privébericht jouw klantennummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.