Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hi, Heb nog een oudere gsm van LG type KC550, vroeger kon ik daar een internetverbinding mee krijgen via het eerste trage (ken het niet meer) systeem, niet met de huidige 2G enz. systemen. Wanneer ik verbinding met het internet wil maken, krijg ik na een tijdje zoeken van de gsm het bericht: er is een communicatiefout opgetreden. Zou het kunnen dat die "eerste" systemen die toen bestonden afgesloten zijn wegens hopeloos verouderd?
Sinds vandaag Bizz mobile M actief (overgestapt van telenet). Op myproximus kon ik al direct 14(!) internationale sms buiten bundel terugvinden. Het lukt dus niet om de Apple sms te ontvangen (ook geforceerd geprobeerd, lukt niet) waardoor er maar sms blijven verstuurd worden die Proximus - in tegenstelling tot Telenet, Base of Orange- lekker door factureert als een internationale sms. De beide nieuwe proximus abo's in ons bedrijf hebben dus hetzelfde probleem. Alle instellingen nagekeken en alle tips overlopen. Conclusie, deze ochtend met Telenet nog actief alles OK, nu op Proximus netwerk werkt er niets meer en loopt de factuur ongevraagd op. (gewone sms lukt wel nog, data en bellen ook). En kom niet af met het excuus dat het Apple is, de concurrentie rekent die sms niet door, en normaal werkt het na de eerste gewoon voor altijd tot je zelf een restore doet, of de dienst uit zet. Conclusie: dik spijt van de overstap als je het mij vraagt. Soit, wie kan mij helpen en overtuigen dat
Betaald geen kosten voor SMS internationaal via iphone , gebruik dan Messenger en geen Facetime !! Werkt prima zonder kosten Elvis
Goede morgen Wij zijn van zin om ons een IPad aan te schaffen met 4G mogelijkheid Hoe combineren we dit met ons Tuttimus abonnement Is dit mogelijk of niet Dienen we voor de IPad een bijkomend abonnement af te sluiten of gewoon een 2e Simkaart aan te vragen bij Proximus Dank bij voorbaat
Onze voicemail werkt niet meer - we krijgen gedurig 'account geblokeerd wegens foutieve paswoord'. Hebben al gebeld met Proximus die het probleem ging oplossen ... tevergeefs. Deze situatie duurt nu al 3 maanden !
Op de website wordt een onderscheid gemaakt tussen Mobilus en Mobilus Full Control. Bij Mobilus kan je onbeperkt surfen op je favoriete app. Bij Mobilus Full Control kan je gratis surfen op je favoriete app. Het onderscheid is me niet helemaal duidelijk. Als ik Mobilus Full Control heb, kan ik dan meer surfen dan 1,5 GB als ik een favoriete app instel? Tweede vraag, hoe stel je die favoriete app in? Noch via PC noch via app heb ik hier de mogelijkheid gezien.
Nu wordt ook de Bbox3 met VOIP support geplaats bij particuliere klanten . Dit omdat de Bbox2 niet meer mag worden aangeboden bij klanten als particulier met en ISDN telefoon lijn. Antwoord dat ik kreeg van Proximus op papier Patrick
Ik heb begin juli voor 5 euro extra mobiel surfen aangevraagd wegens niet thuis/geen wifi op locatie. 1. Nu merk ik dat dit niet gefactureerd is 2. Het was éénmalig en nu is er weer extra surfvolume waar ik niet om gevraagd heb. Ik probeerde dit op te zeggen, want ik heb geen behoefte om achteraf een extra factuur te krijgen. Het probleem werd niet opgelost en de verbinding werd verbroken. Ik heb gsm Mobile voor 10 euro in Tuttimus. Maar het is weer 750 MB. Nu zit ik op 42.3 MB en ik snap het niet, want ik kijk geen filmpjes. Ik check mail, en de lijn routeplanner. Aub, ik heb een sociaal tarief en ik probeer de rekening zo laag mogelijk te houden.
Goede avond, Via "my proximus" is het niet mogelijk om een bestaand abonnement te veranderen naar een ander . Wil het abonnement van de zoon overzetten van mobilus S naar Epic story's Kan ik het via het forum laten veranderen? Alvast bedankt , Ed
Hallo, Ik ben pas Proximus gebruiker en wens via pc naar TV te kijken. Ik heb dus geen app gedownload, maar surf gewoon via proximustv.be. Als ik inlog en tv wil kijken, komt de melding dat die niet in mijn abonnement zit. Na in te loggen op myproximus, zie ik wel degelijk de proximus tv applicatie bij gelinkte applicaties staan. Na wat verder zoeken heb ik geprobeerd de proximustv app te linken via mijn telefoonnummer, maar dan komt de melding: "No accounts available as you are not an NTE user." Nu weet ik even niet meer wat ik verder kan doen?
Hoe komt het dat er bij mijn my proximus onder mijn producten 2 x CLOUD 10 GB staat.
Ik heb gisteren mijn gsm herladenet pay&go zoals in altijd doe. Er stond nog minimum €40 op mijn gsm en normaal komt de €15 die ik erbij heb herladen er dan automatisch bij. Deze ochtend metk ik echter dat er slechts juist €15 op mijn gsm staat. Het is onmogelijk dat ik plots op 1 dag tijd €25 zou hebben verbruikt. Hoe zou dit komen en hoe kan in dit oplossen?
Hallo, Ik heb gisteren mijn packet aangepast naar het minimus packet en heb hierbij de bundel Belgisch voetbal ook erbij genomen. Toen ik de pdf met de aanpassing in mijn mailbox toekreeg stond daarop dat de bundel Belgisch voetbal 11,95€ kost. Maar als je het packet samenstelt op de site kost deze bundel maar 7,95€. Toen ik via de chat met de medewerker van proximus mijn packet liet aanpassen heb ik ook een paar keer de prijs 7,95 vermeld en hij heeft dit niet tegengesproken. Dus mijn vraag, waarom kost het packet Belgisch voetbal 11,95€ ipv 7,95€ zoals vermeld op de site? Alvast bedankt, Ivan
Na herhaaldelijk proberen met installatie en login steeds .oeps er gin iets fout’ ben blijkbaar niet de enige. Wat scheelt er?
Ik installeerde cloud bij verschijnen weet alleen niet meer hoe en met wat ik heb ingelogd heb wel iCloud van apple
Ik krijg ook steeds de melding oeps er ging iets verkeerd als ik dd proximus tv app of dd epic app wil openen?
Beste Een tijdje geleden is hier een technieker geweest voor werken in de straat ,het voetpad is nu in slechte staat hersteld ,kan er iemand langs komen om dit te herstellen Mvg
Ik ben na een telefoontje van een medewerker overgestapt op Familus. Bij het bekijken van mijn eerste factuur stel ik vast dat mij voor " Multi boeket NL" maandelijks 14,95 wordt aangerekend. Ik heb dit niet gevraagd. Het staat trouwens niet aangevinkt - is dus niet actief - bij mijn producten. Ik zie niet in dat ik hiervoor dien te betalen.
Ik ben een 77 jarige slechtziende vrouw gebeten door computer en internet.Op mijn leeftijd izijn sommige dingen al wat moeilijker te volgen en heb ik soms wat meer hulp nodig daarom hoop ik al dat dit op de juiste plaats terecht komt
Hello! WiFi signaal wordt perfect uitgezonden, maar op geen enkel toestel (laptop/smartphone) is surfen op het internet mogelijk. Meldingen van o.a. Whatsapp komen wel binnen, enkel blijven afbeeldingen lange tijd laden. Sommige andere apps (Instagram) geven soms geen problemen. Via laptop komt er niets van internet door. Enig idee aan wat dit zou kunnen liggen? Dinsdag komt er een technicus langs maar dat is wat laat, probleem doet zich al voor sinds donderdag. Router meermaals herstart, hard reset gedaan, toestellen herstart...
Beste, Sinds begin januari probeer ik mijn abonnement om te zetten naar een packs for employees van 17,01 euro: Zie https://www.proximus.be/nl/id_ab_pfe_maxi/particulieren/producten/r-orphans/cr-pfe/packs-for-employees-maxi.html. Ik heb hiervoor al verscheidene keren naar de helpdesk gebeld, maar ik ben nog steeds niet geholpen. Vorige week had de helpdesk beloofd om mij terug te bellen, wat nog steeds niet gebeurd is. De helpdesk had me aangeraden om een klacht in te dienen bij Proximus, wat ik gedaan heb (dossier nummer: 34738779). Tot op heden heb ik daar ook nog steeds geen reactie op gekregen. Kunnen jullie aub reageren, dit asap in orde brengen en het geld dat ik sinds januari (en eigenlijk al vele jaren ervoor) te veel heb betaald in mindering brengen ? Met vriendelijke groeten.
ik heb zojuist een mail gekregen met afzender nl@ned-tipsvoorjou.eu , dat ik op de derde plaats staat voor een galaxy s9, en ze geven er 20 weg ook Het is zeer verwarrend omdat ze als titel gebruiken als klant van skynet. en eronder een hele afdruk van skynet , proximus tv enz zoals je ziet als je inlogt op skynet als je dan de afzender bekijkt gebruiken ze skynet.be en daarna dit andere email adres. dat is toch bedrieglijk, ik heb er niet op gereageerd maar ik denk dat er toch zullen zijn die er niet op letten
Hallo, ook ik kreeg de bonus punten niet met mijn verjaardag.
Hallo, Recent zijn wij overgestapt van Telenet naar Proximus. ( volledig packet ) Een account werd succesvol aangemaakt via MY PROXIMUS, maar na het installeren van de TVapp krijg ik op de tablet geen toegang tot de applicatie. Er verschijnt : 'deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV account'. Heeft iemand raad voor mij ? Alvast bedankt.
Mobiel internet werkt niet. Wanneer ik op google iets wil intikken blijft dit gewoon hangen. Heb dit op alle plaatsen. Mijn man heeft zelfde toestel en geen problemen.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.