Skip to main content
Ik heb begin juli voor 5 euro extra mobiel surfen aangevraagd wegens niet thuis/geen wifi op locatie.

1. Nu merk ik dat dit niet gefactureerd is

2. Het was éénmalig en nu is er weer extra surfvolume waar ik niet om gevraagd heb.

Ik probeerde dit op te zeggen, want ik heb geen behoefte om achteraf een extra factuur te krijgen. Het probleem werd niet opgelost en de verbinding werd verbroken.

Ik heb gsm Mobile voor 10 euro in Tuttimus. Maar het is weer 750 MB. Nu zit ik op 42.3 MB en ik snap het niet, want ik kijk geen filmpjes. Ik check mail, en de lijn routeplanner.

Aub, ik heb een sociaal tarief en ik probeer de rekening zo laag mogelijk te houden.
Ter info: Op zondag komt er normaal niemand langs van het proximus team, je kunt altijd eventueel nu op zondag proberen of ze je kunnen verder helpen met je probleem, (al is dit normaal gezien enkel voor technische problemen), op het gratis nummer 0800 22 800.

Anders wordt het afwachten tot maandag als ze terug langskomen.



PS: je kunt ook je klacht indienen via online mail formulier als volgt > https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/welkom-bij-support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html

- Ik ken mijn nummer

- Ik heb een vraag over mijn factuur

- een klacht indienen

- klik op mail ons en vul het online mail formulier in....
Beste Marinka, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes Freya

Reageer