Ik krijg ook steeds de melding oeps er ging iets verkeerd als ik dd proximus tv app of dd epic app wil openen?
Bladzijde 1 / 1
Hetzefde hier! Soms opent de app maar blijft gewoon zoeken als ik iets aantik (kanalen of zenders)
Shirley, heeft de app ooit al gewerkt? Kan je ons via een privé bericht even je login van je MyProximus account doorsturen en je klantennummer? Dan kijken we dit even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Jozef, kan je ons via een privé bericht even je login van je MyProximus doorgeven alsook je klantennummer of je lijnnummer? Dan kijken we het even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ok Charlotte, is momenteel in orde!
Bij mij is het net hetzelfde app sluit telkens ik hem opstart jammer want bij mijn vrouw haar toestel werkt het nochtans wel.
alain
Hzb je de app hiervoor al even geherinstalleerd ?
op wat voor toestel gebruik je de app
Hzb je de app hiervoor al even geherinstalleerd ?
op wat voor toestel gebruik je de app
heb de app al verschillende keren verwijderd en terug geinstalleerd maar niets helpt.
mijn toestel is een samsung s8
gebruikt je vrouw dezelfde login ook via de app ?
Ja zeker en dit werkt feilloos op een Samsung J7.
kan je even proberen om de naam van je toestel te verkorten voor de app
dit kan als volgt :
log out from app > in iOS settings modify device name > re-authenticate).
dit kan als volgt :
log out from app > in iOS settings modify device name > re-authenticate).
Heb de app juist opgestart en nu werkt hij via wifi toch al.
Via het 4g netwerk sluit hij steeds terug af.
Hoe werkt dit dan bij Android?
dit is momenteel nog in orderzoek, je kan even de workaround proberen die ik je daarnet doorgaf
maar dit wordt nog verder bekeken
maar dit wordt nog verder bekeken
Ok bedankt
Dag Punthoofd,
Ik heb een instelling op je lijn aangepast, de tv app zou moeten werken nu. Kan je nog eens testen?
Groetjes
Ik heb een instelling op je lijn aangepast, de tv app zou moeten werken nu. Kan je nog eens testen?
Groetjes
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.