Onze voicemail werkt niet meer - we krijgen gedurig 'account geblokeerd wegens foutieve paswoord'. Hebben al gebeld met Proximus die het probleem ging oplossen ... tevergeefs. Deze situatie duurt nu al 3 maanden !
Bladzijde 1 / 1
is het mss dit wat je zoekt
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_code_fix/particulieren/welkom-bij-support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/phonemail-antwoorddienst/phonemail-code-vergeten.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_code_fix/particulieren/welkom-bij-support/vaste-lijn/phonemail-en-oproepbeheer/phonemail-antwoorddienst/phonemail-code-vergeten.html
bij punt 6 'geactiveerde slimme diensten' heb ik een voordeel pack maar nergens ' Phone mail beheren'. Via 1969, krijg is gewoon als melding 'account geblokeerd wegens foutieve paswoord'.
Ik ben dus nog niet uit de problemen. Bij voorbaat dank voor advies
Ik ben dus nog niet uit de problemen. Bij voorbaat dank voor advies
Gaat het om een voicemail op de gsm of vaste lijn?
voice mail op vaste lijn!
Ik heb het wachtwoord gereset van je voicemail, als je nu naar 1969 belt zou je normaal de boodschap moeten krijgen om een nieuwe code te kiezen
Super .... het werkt terug! hartelijk dank voor de tussenkomst
Graag gedaan!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.