Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik heb zonet de nieuwe Proximus tv app gedownload, maar aanmelden lukt niet.. elke keer opnieuw zegt het: laad gegevens en vervolgens springt het weer op aanmelden.. inloggegevens zijn juist.. iemand die dit ook heeft voorgehad?
is al meer dan 1 week van mijn rekening gegaan en heb nog altijd geen telefoon en de 080022800 is ook n nr waar je niet terecht kan ik ga deze actie laten onderzoeken door test aankoop
Streamen naar beamer vanaf iPad/iPhone lukt niet. YouTube e.d. wel, Proximus Tv helaas niet. Op iPad werkt proximus tv werkt perfect. Als ik wil streamen middels HDMI adapter valt beeld weg. App reeds opnieuw geïnstalleerd, helpt niet. iOS versie 10.3.3. Kunnen jullie mij verder helpen?
Beste, Ondersteunt Proximus TV de interactieve functies van Netflix zoals op de nieuwe uitgebrachte Black Mirror film Bandersnatch? Mvg,
Beste Hoe krijg ik een Podcast uitzending op mijn mp3 GoGear van Philips?? Heb de uitzending gedownload naar mijn laptop en opgeslagen. Nu moet er een programma zijn waar je deze op installeert en dan naar je GoGear kan overbrengen. Gr J Baars
Goede middag, Ik heb op 26/12 bestelling geplaatst en betaald met een orderbevestiging en heb gisteren een sms van jullie ontvangen dat het gisteren niet geleverd zou worden kan u mij iets meer zeggen wanneer wel? Mvg. Philip
Goede morgen, Ik probeerde gisteren een paar keer een SMS te sturen maar dat bleek niet te lukken alhoewel ik nog wel gewoon kan bellen. Heb vanmorgen dan maar een update van mijn besturingssysteem gedaan maar het resultaat is nog steeds onveranderd terwijl volgens mij alle instellingen op mijn GSM correct staan. Tenminste, dat denk ik toch omdat ik nog steeds gewoon kan telefoneren. Indien U enig idee heeft wat er aan de hand kan zijn dan hoor ik het graag. Mvg Dirk. PS. Al mijn facturen zijn betaald dus daar ligt het ook niet aan.
Beste, Weet er iemand hoe je een plusclub nummer toevoegd aan mijn Proximus account? Via de instructies van Proximus of Plusclub loopt ik constant vast. Iemand die kan helpen? Alvast bedankt, Mvg, Martine
Hoeveel keer kan ik het extra data pakket (150GB) activeren? Mijn abonnement is Internet Maxi.
Ik heb een bizz all-in pakket en wil een office-pakket installeren op mijn PC. Ik volgde alle stappen tot het aanmaken van een account (admin@....onmicrosoft.com). Als ik mij aanmeld krijg ik het pakket te zien ( Echter, als ik rechtsboven dan aanklik om de software te installeren, krijg ik het volgende scherm : Dus dat ik hiervoor geen licentie heb ??? Ik heb al enkele keren gebeld naar proximus maar wordt van hier naar daar gestuurd en tot op heden geen oplossing dus... Ik betaal er uiteindelijk voor dus hoe los ik dit op ?! @ proximus < graag licentie toevoegen aub ! dank!
Waar vind ik de aankooppincode om de gratis films te bekijken die ik via de punten inruilde?
Al van 19/12 overgeschakeld naar Proximus, het lukt mij niet om de activatiecode in te vullen, ook nog steeds geen Proximus tv app die werkt. Ik heb al gebeld en langsgeweest in de winkel maar niemand helpt echt.. nu is het zo dat ik op myproximus niets meer zie ook van mijn producten..
Beste, Ik ben reeds 2 dagen bezig om een deftige oplossing te krijgen voor een betaling van een factuur die ik heb uitgevoerd. Ik word echter van het kastje naar de muur gestuurd. Ik krijg telkens een ander nummer waarnaar ik moet bellen en op het laatste nummer van de financiële dienst is er steeds een bezettoon. Ondertussen kan ik niet meer bellen of TV kijken! Men beweert nu zelfs dat het rekeningnummer waarnaar ik overgeschreven heb, geen rekeningnummer is van Proximus. Dit terwijl de domiciliëringen van Proximus ook naar dat rekeningnummer geboekt worden. Zelfs met getoonde bewijzen blijft men dit volhouden en niemand die mij een oplossing aanbiedt! Ik ben dit nu wel grondig beu! Dit forum is nu mijn laatste middel om tot een oplossing te komen. Indien ik vandaag 28/12/2018 voor 13u30 geen oplossing heb gekregen en nog steeds niet kan bellen, stap ik naar de pers met alle bewijzen erbij! Ik reken erop dat dit in orde komt!
Ik ben nu al 3 weken bezig om te horen waarom dat MyProximus leeg is , ik mijn eigen producten niet meer kan zien en zelf geen data extra aanvragen. Ik heb zo gezegd geen producten in MyProximus, het enigste wat ik zie is OEPS... KOM LATER TERUG. Dus ik bel naar de klantendienst SPECIFIEK naar de MyProximus afdeling & sturen ze mij een hele hoop mails met links die ik dan zelf maar moet zien op te lossen, ik heb daar allemaal geen tijd voor...; De 2de keer net hetzelfde, dat waren dus de meest weggegooide 90minuten van mijn leven. 3de keer was vandaag : ik zei beleefd dat ze nog eens wouden kijken want ik het wel beu aan het worden was. Zegt de persoon aan de andere kant dat ze mij een mail gaan sturen met wat ik moet doen... ik vertel de man dat ik ALLES al is heb gedaan en dat dat niet werkt. krijg ik als antwoord dat als het kapot is dat ik maar "moet" wachten, dat komt wel goed... Service NIHIL... Bij mijn verbruik OEPS... U pakket is verouderd en u kan dit niet aanpassen ge
Wat is het beste pack dat je kan voorstellen. In het pack wil ik graag: 2 gsm abonnementen met max bedrag voor de kinderen (liefst veel data en onbeperkt SMS) 1 gsm abonnement betaald door werkgever 1 internet connectie betaald door werkgever 1 vaste telefoon
Beste, Op 05/12/2018 is er bij ons een installateur langsgeweest om onze tv en internet te installeren. We hadden gevraagd om ook Netflix in te stellen omdat we dit mee hadden aangeduid bij de aanvraag van ons Minimus pakket. De installateur zei dat dit via de laptop moet en niet via de tv. Ondertussen achter gekomen dat die de verkeerde info was. Ondertussen al meermaals contact gehad met de klantendienst over hetzelfde probleem en niemand die een oplossing heeft. Ze gaan mij telkens terugbellen, maar zoals verwacht, komt dit er nooit van. Ik heb via kanaal 57 een account aangemaakt voor Netflix. Telkens als ik de betaalwijze 'via proximus factuur' aanduid krijg ik de melding 'betaalwijze momenteel niet beschikbaar, probeer het later opnieuw'. Ondertussen cookies al verwijderd, decoder gereset en nog steeds diezelfde melding. Klantnummer 6***. [Edit Wim: verwijderd omwille van privacy, nr zit in onze systemen] Vaste lijn nummer: 03*** [Edit Wim: verwijderd omwille van privacy, nr zit
Al voor de derde dag op rij krijg ik als boodschap technische problemen probeer later opnieuw als ik premium punten wil inwisselen voor een pakket extra MB. Ben nu op vakantie dus zou wel handig zijn...
Enkele maanden geleden ben ik van abonnement veranderd. Of dat vroeg ik toch..... Van Bizz Mobile L naar Mobilus XL Unlimited. DIt is alles behalve vlot gegaan. Na ongeveer 7 verschillende telefoontjes naar de klantendienst wordt mij voor deze maand 60 euro (2x30 euro) aan "Eenmalige kosten Buitengebruik. & wederindienst. tel." aangerekend. Ik belde Proximus inderdaad om mijn ongenoegen te uitten over; - Domiciliering werd niet ingesteld, -> herinneringskosten werden daarentegen wel aangerekend (nooit factuur gezien) - Beloofde korting werd niet aangerekend. .... enkele zaken die duidelijk besproken waren. Een maand geleden is mij wel een korting van 10 euro beloofd ( de herinneringskosten, waarvan ik nooit een factuur heb ontvangen).. DIt is pure waanzin...
Beste, Ik tracht al een paar keer mijn Zoomit te desactiveren zodat mijn factuur gewoon op de mail toekomt maar slaag er maar niet in. Kan iemand dit in orde zetten? Mvg Glenn Van Aerschcot
Beste, Momenteel wordt mijn gsm factuur verstuurd naar Zoomit. Ik wens dit te wijzigen. Elke poging mislukt elke keer weer, omdat er een scherm verschijnt dat zegt dat er door technische storingen niets kan worden opgeslagen. Hoe kan ik dit dan wijzigen?!
Telkens ik op een toestel wil inloggen op de ProximusTV app, zowel Android als iOS, krikg ik volgende melding: "This login is not linked to a Proximus TV account" "Use the login of the administrator of the Pack/ProximusTv. Still unable to login? Pease contact us." Ik heb MyProximus en daar staat Proximus TV Applicatie als oké bij de opties.. En mijn profiel is "admininistrator". Kan iemand me hiermee helpen? Alvast bedankt
Hallo, Wij zijn sinds kort klant geworden bij Proximus. Nu met de huidige promo actie hebben wij gekozen voor de tv maar het afleveradres dat bij de tv staat wanneer je de 69€ moet betalen is verkeerd. Ik heb al x aantal keren met Proximus gebeld maar het probleem geraakt niet opgelost. Zijn er nog mensen met dit probleem of kan iemand ons helpen met dit probleem op te lossen? Grtjs.
Kan momenteel geen verbinding krijgen, reeds het geval vorige week. Krijg als melding "kan streaming niet openen". Wat te doen? Julien
Sinds eind october een dergelijke oplossing in gebruik; snelheid van c. 2 Mbps (stabiel) naar c. 17 Mbps (+/- stabiel, regelmatig fluctuaties tussen 15 en 20 Mbps) Zondag 23/12 probleem vastgesteld: slechts c. 2 Mbps stabiel (bbox3v+ & 4G modem herstart & gereset, leds blijven ok blauw, maar geen verbetering) Ok er zijn "eigenaardige coderingen/signalen", er is een probleem op uw lijn - zeker reeds vanaf vrijdag 21/12 - tussen de kvd en de apparatuur ,we gaan woensdag 26/12 een technieker sturen Op woensdag 26/12 c. 11h30 valt valt bbox dsl of internet uit (1 van de 2 leds rood, ik weet niet meer dewelke; interventie technieker of afstand?; 4G modem blijft ok leds blauw Technieker komt toe c. 12h30; verteld dat er een fout zat op mijn lijn (te wijten een herstelde kabelbreuk?); ziet dat de bbox3v+ "niet meer opkomt" en vervangt deze door een bbox3 (sagem v2) Resultaat nadien gedetecteerd: geen 17 Mbps, geen 2 Mbps maar nog slechts c. 0.7 Mbps (fluctuaties tussen 0.5 en 1.0 Mbps)
Proficiat vanaf 'nu' wordt uw abonnement mobilius XL unlimited. Volgens de site van Proximus 20 Gb aan volle snelheid en vervolgens aan 512K. Op 27/12 bericht: proficiat de data buiten uw bundel (mobilius XL unlimited) worden in prijs verlaagd.. 16 Gb inbegrepen in uw bundel???? Dus is bij Proximus "onbeperkt" niet 20 Gb aan volle snelheid surfen en vervolgens aan 512 Kb, maar 16Gb aan volle snelheid en vervolgens bijbetalen per MB ?? Willy Van Damme
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.