Vraag

Streamen Proximus tv naar beamer

  • 6 December 2017
  • 8 reacties
  • 1035 Bekeken

Streamen naar beamer vanaf iPad/iPhone lukt niet. YouTube e.d. wel, Proximus Tv helaas niet. Op iPad werkt proximus tv werkt perfect. Als ik wil streamen middels HDMI adapter valt beeld weg. App reeds opnieuw geïnstalleerd, helpt niet. iOS versie 10.3.3. Kunnen jullie mij verder helpen?

8 reacties

Is dit gewoonweg niet omdat je beamer geen HDMI HDCP ondersteunt.
Youtube streamen lukt, stievie tv streamen naar beamer lukt, proximus tv streamen lukt niet...
Weet niet wat verschil is tussen stievie tv sttreamen en proximus tv streamen
Op dit forum zijn er ook veel vragen omtrent streaming probleem proximus tv met chromecast. Zelfde probleem als het mijne denk ik
Inderdaad weinig kans dat dit de reden zal zijn hopelijk kennen ze het probleem bij Proximus of iemand anders.
Heb je geen ander toestel dat niet op ios werkt om te proberen of het dan mss wel lukt om proximus tv te streamen.
Denk idd dat het een ios probleem zal zijn. Zou echter niet mogen eigenlijk
Ik weet nu niet of het enigszins zou helpen maar ik heb hier zopas gelezen dat er een nieuwe versie van de proximus TV applicatie zou uitgekomen zijn mss toch best eens kijken om up te daten naar de laatste versie indien dit nog niet moest gebeurd zijn.
vrtnu streamen vanaf ipad via app VRTNU naar tv lukt prima, stevie via app STEVIE ook probleemloos. Proximustv is enkel te bekijken op ipad zelf, streamen vanaf ipad naar tv via proximus app lukt niet. Denk dat het een doelbewuste politiek van proximus is om streamen te beletten.
Proximus belooft nochtans dat het de castfunctie er in januari in de app terug zal voorzien worden, ben benieuwd wat er van zal waar zijn!
Al een tijd niet meer geprobeerd om via Proximustv.be op de crome browser te casten, zou nog moeten lukken denk ik toch.

Reageer