Beste,
Ik ben reeds 2 dagen bezig om een deftige oplossing te krijgen voor een betaling van een factuur die ik heb uitgevoerd.
Ik word echter van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik krijg telkens een ander nummer waarnaar ik moet bellen en op het laatste nummer van de financiële dienst is er steeds een bezettoon.
Ondertussen kan ik niet meer bellen of TV kijken!
Men beweert nu zelfs dat het rekeningnummer waarnaar ik overgeschreven heb, geen rekeningnummer is van Proximus.
Dit terwijl de domiciliëringen van Proximus ook naar dat rekeningnummer geboekt worden.
Zelfs met getoonde bewijzen blijft men dit volhouden en niemand die mij een oplossing aanbiedt!
Ik ben dit nu wel grondig beu!
Dit forum is nu mijn laatste middel om tot een oplossing te komen.
Indien ik vandaag 28/12/2018 voor 13u30 geen oplossing heb gekregen en nog steeds niet kan bellen, stap ik naar de pers met alle bewijzen erbij!
Ik reken erop dat dit in orde komt!
Bladzijde 1 / 1
Amanda van Proximus Chat heeft me laten weten dat ze het teruggevonden hebben en het nodige zullen doen om alles terug te activeren.
Dank u, Amanda!
Jammer dat haar voorgaande 7 of 8 collega's via chat en telefoon mij niet verder konden helpen en steeds foutieve informatie gaven!
Dank u, Amanda!
Jammer dat haar voorgaande 7 of 8 collega's via chat en telefoon mij niet verder konden helpen en steeds foutieve informatie gaven!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.