Skip to main content
Enkele maanden geleden ben ik van abonnement veranderd. Of dat vroeg ik toch.....

Van Bizz Mobile L naar Mobilus XL Unlimited.

DIt is alles behalve vlot gegaan.

Na ongeveer 7 verschillende telefoontjes naar de klantendienst wordt mij voor deze maand 60 euro (2x30 euro) aan "Eenmalige kosten Buitengebruik. & wederindienst. tel." aangerekend.

Ik belde Proximus inderdaad om mijn ongenoegen te uitten over;

- Domiciliering werd niet ingesteld, -> herinneringskosten werden daarentegen wel aangerekend (nooit factuur gezien)

- Beloofde korting werd niet aangerekend.

.... enkele zaken die duidelijk besproken waren.

Een maand geleden is mij wel een korting van 10 euro beloofd ( de herinneringskosten, waarvan ik nooit een factuur heb ontvangen)..





DIt is pure waanzin...
Dag Julie,

Er is hiervoor op 22/12/2018 reeds een kredietnota van 60 EUR voor gemaakt.

Indien je dit terugbetaald wenst kan je ons via deze link nog even de bankrekening doorgeven waarnaar we het kunnen terugstorten.

Mvg, Wilfried

Reageer