Al voor de derde dag op rij krijg ik als boodschap technische problemen probeer later opnieuw als ik premium punten wil inwisselen voor een pakket extra MB. Ben nu op vakantie dus zou wel handig zijn...
Bladzijde 1 / 1
Hallo Joris, heb je de app eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Heb je het ook geprobeerd om via ons website aan te melden? Kan je ons jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we even jouw My Proximus profiel. Groetjes, Aziz
Jouw klantrekening liefst via een privébericht doorsturen alsjeblieft, zie hieronder de link. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Heb nog steeds hetzelfde probleem. Zou niet graag extra mb betalen als in genoeg punten heb. Klantnr werd 2 dagen geleden verstuurd via privé bericht.
Dag Joris,
Ik zie dat er een foutmelding 'No eligible MSISDN found for this award ' wordt weergegeven tijdens de aanvraag.ik heb dan hiervoor een dossier 36134280 opgemaakt om dit na te kijken en via een andere weg de 500 MB geactiveerd
Aangezien dit normaal dan ook 5 EUR wordt aangerekend heb ik ook meteen een kredietnota van 5,00 EUR gemaakt om de kosten hiervan te vergoeden.De back office zal dit probleem verder nakijken zodat dit voor de toekomst terug bruikbaar zou kunnen zijn.Mvg. Wilfried
Ik zie dat er een foutmelding 'No eligible MSISDN found for this award ' wordt weergegeven tijdens de aanvraag.ik heb dan hiervoor een dossier 36134280 opgemaakt om dit na te kijken en via een andere weg de 500 MB geactiveerd
Aangezien dit normaal dan ook 5 EUR wordt aangerekend heb ik ook meteen een kredietnota van 5,00 EUR gemaakt om de kosten hiervan te vergoeden.De back office zal dit probleem verder nakijken zodat dit voor de toekomst terug bruikbaar zou kunnen zijn.Mvg. Wilfried
Ik probeer al voor de zevende dag op rij om mijn premium punten in te ruilen voor 500 MB maar krijg altijd de melding technisch probleem, probeer later opnieuw.Nu met de feestdagen zou het wel handig zijn met die extra 500 MB .
Groeten.
Jean-Paul Gijselinck.
Groeten.
Jean-Paul Gijselinck.
Dag Jean-Paul,
Kan je nog even je klantennummer doorgeven en de gsm nummer waarop de 500 MB moet toegepast worden dan kijken we dit even voor je na.
Mvg, Wilfried
Kan je nog even je klantennummer doorgeven en de gsm nummer waarop de 500 MB moet toegepast worden dan kijken we dit even voor je na.
Mvg, Wilfried
TUI: best doorgeven via deze link
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.