Skip to main content
Antwoord

Wijziging facturatiemethode

  • March 8, 2018
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

Beste,

Momenteel wordt mijn gsm factuur verstuurd naar Zoomit.
Ik wens dit te wijzigen.
Elke poging mislukt elke keer weer, omdat er een scherm verschijnt dat zegt dat er door technische storingen niets kan worden opgeslagen.
Hoe kan ik dit dan wijzigen?!

Beste antwoord door JanDe

Aangepast, Laura. Groetjes. Jan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 10, 2018
Hallo,

Hoe wenst u voortaan uw facturen te ontvangen? Kan u mij ook uw klanten nr doorgeven via deze privé link? :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik zal de wijziging uitvoeren voor u.

Groeten, Aw

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 13, 2018
Aangepast, Laura. Groetjes. Jan

Beste,
Ik zit met hetzelfde probleem.
Ik zou van zoomit willen overschakelen naar gewone mail maar dit lukt. Krijg steeds melding dat dit niet mogelijk is.