Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Op onze laatste factuur 6747284966 werd er geen getrouwheidskorting van 7 € afgetrokken zoals voorheen. Zou het mogelijk zijn dit corrigeren en ons een creditnota hiervoor te bezorgen?
Geachte, Ik had sinds 2 dagen mijn factuur al moeten betalen, maar door een vergissing bij mijn financiele instelling kan ik deze eerstdaags niet betalen maar dit zou wel via mijn mastercard eventueel kunnen gaan. Kan dit voor u, of kan u de factuurgeldigheid een week verlengen? Dit zou dan zeker hersteld/aangepast moeten zijn. Met vriendelijke groeten, Tom Van Cauwenberge.
Op mijn Proximus modem heb ik de remote access optie aangezet op poort 8443. Ik zoek het external IP adres op via de modem of via whatismyipaddress.com (beide hetzelfde). Dan type ik in de browser via het net : https://"het gevonden IP":8443 En dan krijg is de gewone foutboodschap dat site niet bestaat : "Deze site is niet bereikbaar" Doe ik hier iets mis ? is mijn external IP adres dan iets anders ? Bedankt Steve
Nieuwe Tuttimus-klant. Technieker is langsgeweest op 29 december 2017. Internet & vaste telefonie werken prima. Ik heb geen TV-toestel, dus TV Overal is echt wel een must. Mijn vraag: hoe lang moet ik wachten vooraleer TV Overal geactiveerd wordt. Volgens een eerste Proximus-medewerker 48u (die zijn ondertussen verstreken). Volgens een andere medewerker tot 15 dagen... Is zo'n lange wachttijd normaal?
Beste, ik wil me aanmelden op de proximus tv app maar bij het laden verspringt deze telkens terug naar het inlogscherm. volgens mij moet dit wel in mijn abonnement inbegrepen zijn.
Dinsdag 26 december ll. bestelden we een b box 3 in het Proximus centrum, Bondgenotenlaan, 3000 Leuven. Door de bediende werd beloofd dat de b box 3 op 28 december 2017 door B post zou geleverd worden. We ontvingen langs de post een formulier met bevestiging van deze datum. Vandaag 29 december is de levering nog steeds niet gebeurd. Wanneer kunnen we die dan wel verwachten?
Hallo, ik overweeg de aanschaf van een soundbar en deze te koppelen via mijn V5 mini decoder. Ik zie hier echte maar 1 mogelijkheid en deze is via de optische uitgang. Dit omdat mijn TV nog geen HDMI/ARC heeft. Is het dan mogelijk om radio te spelen via de decoder zonder dat de TV aan staat ? Zijn er 'addertjes onder het gras ' ? Alvast bedankt voor de mogelijke reacties.
In November 2017 heb ik me klant gemaakt dankzij de vakkundige uitleg van een Proximus adviseur. Hierbij werd mij het totale bedrag uitgerekend voor TV-Internet-en 2 GSM abonnementen, gratis vaste lijn gedurende 3 maanden, incl. gratis pakket naar keuze, in ons geval Netflix. De afsluiting van het contract gebeurt door handtekening te plaatsen op een tablet, waar alles op genoteerd staat. De aflsuiting van telenet zou door Proximus geregeld worden (nit dus, waardoor ik nog een maand extra telenet heb mogen betalen). Nu blijkt na afrekening dat Netflix apart aangerekend te worden als dienst door derden, waardoor de rekenening zo'n 10EUR duurder geworden is per maand. De adviseur in kwestie is niet meer te bereiken en beantwoordt geen mails. De klantendienst is niet behulpzaam. Hoe kan ik aan kopie komen van het contract dat ik ondertekend heb? Wie ken er mij tips geven of verder helpen? Dank bij voorbaat, Mvg Simon.
Hallo, ik kon altijd men mobiele data op laden maar ik vind nergens meer hoe? Kan iemand me helpen aub
Sinds 19 juni 2017 niks dan miserie met proximus en het is nog niet opgelost. Als ik mijn gsm abonnement toevoegde aan het bestaande pack zou ik een aantal voordelen kunnen genieten waaronder 3 maand gratis netflix. Ben op dit voorstel ingegaan maar het heeft geduurd tot half september alvorens proximus er in slaagde om de overdracht van het gsm nummer rond te krijgen. Heb hiervoor gebeld, naar de proximus shop geweest in Leuven, enz. Steeds dezelfde info werd opgevraagd .... zo vermoeiend allemaal. De activatie van de netflix werd niet automatisch gedaan en ook hier moest ik voor bellen. Half september opnieuw gebeld naar Proximus om Netflix te deactiveren en kreeg de mededeling dat alles in orde was gebracht. Opnieuw moet ik vaststellen dat de Netflix diensten toch nog worden aangerekend en ondertussen al 2 betalingsherinneringen gekregen. Probeer de afgelopen 2 weken iemand van de klantendienst te bereiken maar gelijk op welk moment je belt : dit duurt ellendig lang. Vanmor
Beste, heb zopas mijn nieuwe simkaart in mijn gsm gestopt. het netwerk staat op proximus zoals het hoort MAAR !! Ik kan geen sms versturen, kan niet op 4G, kon wel naar klantendienst 0800 bellen, maar daar wisten ze niet wat er gaande was ... kunnen jullie helpen?
sinds 1 maand klopt mijn factuur niet, 10 keer voor gebeld , uit wanhoop een service center gezocht en nog steeds krijgen we verkeerde facturen en we krijgen gewoon de melding het is een computerfout maar het probleem wordt niet verholpen, schandalig
Sinds gisteren kan ik niets meer doen in proximus cloud, ook worden mijn documenten niet meer gesynchroniseerd op mijn toestellen. Heb geprobeerd met een her-installetie maar dat geeft geen resultaat. Het zou gaan om een technische fout;
Ik heb mijn factuur te laat betaald en er niet aan gedacht met de feestdagen dat het nog langer zou duren voor de betaling in orde zou zijn. Nu merkte ik vanmorgen dat mijn abonnement is afgesloten. Wanneer wordt dit terug geactiveerd? De betaling is al sinds vrijdag van mijn rekening.
Hallo,waar kan ik mijn facturen vinden in de hernieuwde myproximus?ik vind deze niet meer terug..
Ik heb een zeer recente decorder ( met interne disk) en de nieuwste router; Maar na herhaaldelijk te bellen en van alles te proberen is het mij onmogelijk om series die geprogrammeerd zijn stop te zetten. - router reset - decoder herstart - software volledig opnieuw geïnstalleerd -> DRA 0 -99 Write soft 0-99 - reeds 2x ticket aangemaakt om probleem op te lossen.. Onmogelijk een opname van om het even welke serie die ik ooit heb opgenomen te stoppen. Bijgevolg na een lange vakantie staat de disk nagenoeg volg en heb ik de nodige tijd nodig om alle rommel te verwijderen manueel. Dit is een grote sofwarebug, die blijkbaar niet bij iedereen voorkomt, kan men hiervoor niet even langskomen zodat men met eigen ogen kan zien dat dit geen fabeltje is. Ik weet dat in elke software fouten zitten, maar ik heb dit al 4 maanden eerder gemeld en tot op heden is het niet opgelost.
Beste waarom is het niet meer mogelijk om sturm der liebe op aanvraag te bekijken? Kon eerst meer als een week vooruit kijken en nu niet meer. Mvg.
Wij hebben als tv bundel netflix gevraagd maar tot op heden nog niets ontvangen. Moeten wij zelf registreren of wachten op post van proximus?
Hi , Ik wil de proximus tv app openen en dit lukt maar steeds niet Kan iemand me verder helpen? Mvg
Sinds half december kan ik geen opnames van Q2 meer bekijken via de iPad. Oudere opnames van Q2 kunnen wel nog bekeken worden. Is er iets veranderd of hoe kan ik dit oplossen?
Als ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord ingeef dan verspringt mijn scherm terug naar het login scherm. Mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijn nochtans juist. Weet iemand hier raad mee ?
Beste Ik heb sinds maart 2016 een Iphone 6s met abbonement. Ik zou graag overgaan naar een nieuw abbonement met nieuwe smartphone. Tussen de afschrijvingstabel staat de Iphone 6s niet meer tussen. Wat is de kost om het abbonement te stoppen? Mvg Jen
Ik kreeg zonet mijn factuur via mail van Proximus. Ik ga naar mijn online banking (Belfius) om te betalen. Ik controleer nog of de rekening in mijn begunstigde klopt met de faktuur, en ja, beiden tonen BE50 0001 7100 3118. Ik check nogmaals mijn overschrijving, alles klopt. Maar plots is na bevestiging van mijn betaling de rekeningnr. spontaan veranderd naar BE83 0910 1660 5015. Ik begrijp er niets van en kan natuurlijk nergens bellen. Ik betaal al 15 jaar online en dit is de eerste keer dat zoiets voorvalt. Kan iemand mij helpen? Ik heb het nummer reed gegoogeld en kan niets vinden. Bedankt.
Plots viel mijn digirecorder uit eowel die boven als beneden en alles opnieuw opgestart en beneden werkt alles terug perfect maar boven blijft het steeds haperen en valt het heel de tijd weg of komt er storing vermelding iemand hulp?
Op 19/12/17 kwam een technieker langs om een storing op mijn vaste lijn op te lossen. Kon dit niet en kreeg de belofte per schrijven van Proximus dat er een afspraak zou gemaakt worden wanneer de herstelling kon gebeuren. Wij zijn vandaag 2/1/2018 en nog steeds geen afspraak!!!!! Heb dus nu geen gebruik van mijn fax en draagbare telefoon!!!!!!!!!!!!! Met vriendelijke groet Sarah Colpaert
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.