Sinds gisteren kan ik niets meer doen in proximus cloud, ook worden mijn documenten niet meer gesynchroniseerd op mijn toestellen.
Heb geprobeerd met een her-installetie maar dat geeft geen resultaat.
Het zou gaan om een technische fout;
Bladzijde 1 / 1
Ter info: het zal wachten worden tot dinsdag zodat iemand van prox eens de instellingen kan checken.
Goeiemorgen Gilbert, kan je me via een privé bericht even je klantennummer of lijnnummer doorgeven? Als ook je login van je MyProximus aub. Groetjes, Charlotte
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Gilbert,
Stuur je nog een print screen van je error via privé bericht naar het Proximus team?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten
Stuur je nog een print screen van je error via privé bericht naar het Proximus team?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten
hierbij de printscreen
deze moet je sturen via een privébericht door op deze link te klikken > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
deze moet je versturen via privébericht dus als je ingelogd bent op het forum dan op de link klikken enz...
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.