Skip to main content
Vraag

Proximus Cloud

  • December 31, 2017
  • 7 reacties
  • 205 Bekeken

Sinds gisteren kan ik niets meer doen in proximus cloud, ook worden mijn documenten niet meer gesynchroniseerd op mijn toestellen.
Heb geprobeerd met een her-installetie maar dat geeft geen resultaat.
Het zou gaan om een technische fout;
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • December 31, 2017
Ter info: het zal wachten worden tot dinsdag zodat iemand van prox eens de instellingen kan checken.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 2, 2018
Goeiemorgen Gilbert, kan je me via een privé bericht even je klantennummer of lijnnummer doorgeven? Als ook je login van je MyProximus aub. Groetjes, Charlotte




https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 2, 2018
Gilbert,

Stuur je nog een print screen van je error via privé bericht naar het Proximus team?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 3, 2018
hierbij de printscreen

Martin
  • January 3, 2018
deze moet je sturen via een privébericht door op deze link te klikken > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 3, 2018
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Martin
  • January 3, 2018
deze moet je versturen via privébericht dus als je ingelogd bent op het forum dan op de link klikken enz...
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679