Hallo,waar kan ik mijn facturen vinden in de hernieuwde myproximus?ik vind deze niet meer terug..
Bladzijde 1 / 1
Hallo, onderaan de app zou je in principe "betalingen" moeten kunnen zien, daar kan je dan de facturen terugvinden. Groetjes, Aziz
hallo geen betalingen bij mij onderaan..alleen verbruik produkten en herladen....heeft nog iemand dit voor?zou echt wel mijn betalingen willen opvolgen..mvg ruben
Hallo, indien je niet als beheerder bent geregistreerd op jouw My Proximus of indien je jouw klantrekeningnummer niet correct hebt gelinkt aan jouw account dan is het niet mogelijk om bepaalde diensten te raadplegen in de app. Wijzelf kunnen onze facturen bekijken via de app. Kan je ons jouw klantrekeningnummer en login van My Proximus doorsturen? Dan bekijken we het even. Groetjes, Aziz
Liefst via een privébericht dan je klantengegevens doorgeven.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.