Skip to main content
Antwoord

Proximus TV app

  • December 26, 2017
  • 17 reacties
  • 275 Bekeken

Beste,

ik wil me aanmelden op de proximus tv app maar bij het laden verspringt deze telkens terug naar het inlogscherm.
volgens mij moet dit wel in mijn abonnement inbegrepen zijn.

Beste antwoord door Charlotte.D

Jasper, kan je dit nu nog even opnieuw testen aub? Groeten, Charlotte
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

17 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 26, 2017
Goeiemiddag Jasper, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven aub? Groeten, Charlotte;

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • December 26, 2017
Jasper, kan je dit nu nog even opnieuw testen aub? Groeten, Charlotte

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 26, 2017
Bedankt, alles in orde!
bedankt voor de snelle respons en service!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 26, 2017
Nog een prettig eindejaar 🙂

  • Apprentice
  • December 29, 2017
Ik heb hetzelfde probleem en krijg het niet zelf opgelost, ook niet na 10-tallen pogingen. Help!

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 29, 2017
hi johan

Kan je ons via privebericht je klantengegevens doorgeven ?

vast lijnnr of klantennr is voldoende samen met je myproximus login

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679mvg

Jonathan

  • Apprentice
  • December 29, 2017
Ok bedankt, mijn probleem is opgelost! Mvg

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 29, 2017
hi, dit zou nu voor je moeten werken

mvg
jonathan

Martin
  • December 29, 2017
Ter info: best geen privégegevens op een openbaar forum plaatsen, beter doorgeven via privébericht, door op volgende link te klikken > verstuur een privébericht
Klantnummer: xxxxxxxx
Myproximus login: dumsab@xxxxxxx.be

Mvg

  • Apprentice
  • January 1, 2018
Ik heb hetzelfde probleem. Steeds opnieuw naar aanmelden.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 2, 2018
Kristin, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven aub? Groeten, Charlotte

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • January 2, 2018
beste ik kan ook niet op de tv app geraken.niet geregistreerd kon er op het scherm.

  • Apprentice
  • January 2, 2018
de verschillende proximus app's - waaronder proximus tv - raken niet ingelogd. Alles al afgezocht via myproximus maar zou niet weten wat daar nog aangepast dient te worden? Heb ook privébericht verzonden 3 dagen geleden maar tot heden zonder succes (zijn natuurlijk wel feestdagen geweest). Kan iemand hier eens naar kijken aub?

AndyR
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • January 2, 2018
Hoi Stappie,

Kan je eens testen of het nu werkt? Ik heb een aanpassing uitgevoerd.

Groeten, Andy.

  • Apprentice
  • January 3, 2018
Beste,

Ik heb ook dit probleem.
Ik probeer via de app in te loggen met gebruikersnaam en paswoord en dit verspringt bij mij ook steeds terug naar het beginscherm.

Kan iemand mij ook hulp bieden, aub?
Bedankt!

  • Apprentice
  • January 3, 2018
Bedankt, bij mij is probleem opgelost. mvg,

  • Apprentice
  • January 3, 2018
Nu werkt het bij mij .Bedankt