sinds 1 maand klopt mijn factuur niet, 10 keer voor gebeld , uit wanhoop een service center gezocht en nog steeds krijgen we verkeerde facturen en we krijgen gewoon de melding het is een computerfout maar het probleem wordt niet verholpen, schandalig
Bladzijde 1 / 1
Ter info:
indien er hier op de lange duur geen reactie komt dan kun je ook nog proberen of ze dan gaan reageren op volgende manier:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
indien er hier op de lange duur geen reactie komt dan kun je ook nog proberen of ze dan gaan reageren op volgende manier:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Dag Nathalie,
Dossier 1374675 werd hiervoor opgemaakt. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou hierover op de hoogte houden.
Groetjes,
Antonella
Dossier 1374675 werd hiervoor opgemaakt. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou hierover op de hoogte houden.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.