Skip to main content
Op onze laatste factuur 6747284966 werd er geen getrouwheidskorting van 7 € afgetrokken zoals voorheen. Zou het mogelijk zijn dit corrigeren en ons een creditnota hiervoor te bezorgen?
In afwachting van een antwoord van iemand van proximus geef ik je deze info mee:

je kunt eventueel ook je vraag / klacht indienen via online Mail (moest er hier totaal geen reactie komen al ga ik niet beweren dat je op deze manier dan wel onmiddellijk antwoord gaat krijgen)

surf naar > contacteer onze klantendienst .

* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" > "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag") > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" > Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
De korting van 7 euro was maar 12 maanden geldig. Deze liep af op 01/12/17. Groetjes Freya

Reageer