Op onze laatste factuur 6747284966 werd er geen getrouwheidskorting van 7 € afgetrokken zoals voorheen. Zou het mogelijk zijn dit corrigeren en ons een creditnota hiervoor te bezorgen?
Bladzijde 1 / 1
In afwachting van een antwoord van iemand van proximus geef ik je deze info mee:
je kunt eventueel ook je vraag / klacht indienen via online Mail (moest er hier totaal geen reactie komen al ga ik niet beweren dat je op deze manier dan wel onmiddellijk antwoord gaat krijgen)
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" > "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag") > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" > Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
je kunt eventueel ook je vraag / klacht indienen via online Mail (moest er hier totaal geen reactie komen al ga ik niet beweren dat je op deze manier dan wel onmiddellijk antwoord gaat krijgen)
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" > "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag") > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" > Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
De korting van 7 euro was maar 12 maanden geldig. Deze liep af op 01/12/17. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.