Skip to main content
Antwoord

Factuur betalen

  • December 28, 2017
  • 2 reacties
  • 318 Bekeken

Geachte,

Ik had sinds 2 dagen mijn factuur al moeten betalen, maar door een vergissing bij mijn financiele instelling kan ik deze eerstdaags niet betalen maar dit zou wel via mijn mastercard eventueel kunnen gaan. Kan dit voor u, of kan u de factuurgeldigheid een week verlengen? Dit zou dan zeker hersteld/aangepast moeten zijn.

Met vriendelijke groeten,
Tom Van Cauwenberge.

Beste antwoord door FreyaVR

Beste, kan je via deze link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kunnen we het nodige doen om hiervoor een uitstel toe te kennen. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • December 28, 2017
TUI: zie eventueel > HIER

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 3, 2018
Beste, kan je via deze link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kunnen we het nodige doen om hiervoor een uitstel toe te kennen. Groetjes Freya