Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
sinds gisteren de algemene storing is het internet weg, ben gepasseerd in de proxishop en ze gingen me na 45min opbellen. dat gebeurde ook om me te zeggen dat er een algemene storing is dat wisten we al, ik zei het is echt een modem probleem(ken er zelf best ook wat van) maar die man had daar geen oren naar en zei ik bel u terug in paar uurtjes. we zijn nu 6u later nog niks is allemaal beetje weird! Op my prox krijg ik volgende details zie foto, ik vind helemaal mijn belgacom fon niet meer terug lampje 3 en 4 is uit op de modem.
hallo ik heb recht op netflix in mijn pakket maar de proximus winkel kon van morgen de link niet door mailen naar mij en ze zei dat ik via de forum moest doen en zo dat jullie me gingen helpen erin
Sinds juli verleden jaar kan ik moeilijk nog ontkennen dat er behoorlijk wat problemen zijn met Proximus. Het begon met een vraag om uitleg voor overstap gsm van orange (een probleem in tegenstelling tot de 20 jaar bij Mobistar) naar proximus. Nooit antwoord gekregen. Probleem opgelost: de gsm zit nu bij Base. Dan volgde de Bizzclub, die trouwe klanten beloont. Punten die vervielen, zonder verwittigen. Punten voor verjaardag die niet meer werden toegekend, toegestuurde codes voor bestellingen die niet bruikbaar waren, de onmogelijkheid om zelf de punten over te dragen aan iemand anders. Probleem opgelost door die bizzclubaccount af te sluiten. Dan gehoord dat trouwe klanten schijnbaar kortingen krijgen op hun factuur. De vraag gesteld, vermits ik toch al sinds begin 1985 klant ben en nooit zo'n korting kreeg. Ook nooit antwoord gekregen. Geen probleem, wel willekeur, die niet opgelost is en ik verder maar zo laat. Sinds jaar en dag het gevoel gehad dat, ondanks de internet maxi met daa
klantnr. 611778547 Mijn download snelheid iss 2.7 mbps uploaden gaat met 0.4 mbps. Met 2 kinderen in de laatste jaren van het midelbaar onderwijs die van school regelmatig van het internet gebruik moeten maken, is mijn internet aansluiting eigenlijk onbruikbaar. Overstappen naar de concurentie kan niet omdat er geen kabel aasluiting is, mobiel internet is ook geen optie, want er is geen dekking. Alhoewel ik op het hoogste punt van het dorp woon doet de 2G verbinding het in huis het vaker niet dan wel. In het dorp Buisson, doet de 2G verbinding zelfs buiten op de meeste plekken het niet. Jaren geleden vroeg proximus een bouwverguning aan voor een gsm zendmast bij "compagnie des eaux" te nagimont, maar de enige die daar antennes in heeft hangen is orange. Met een redelijk geringe investering zou in ieder geval het mobiele probleem al opgelost kunnen worden. Mijn vraag is krijg ik ooit glasvezel of zelfs maar een vdsl verbinding en waarom betaal ik evenveel voor uw diensten
volgens mij is proximus tegenwoordig zelfs PER MAIL "niet" meer te bereiken !!!!....????? wie kan mij een mail adres geven zodat ik een KLACHT kan indienen , waarop ik een ANTWOORD van proximus kan verwachten ??? mijn mail adres is : wslachm@yahoo.com P.S. : géén twitter of face book account , maaar een ECHT mail-adres ..... 'vroeger' stond er gans onderaan op hun proximus-mail info-site : contacteer ons : via telefoon , contactpunt per gemeente , OF / "PER MAIL" .... nu : NIET meer ...!!!
Gisteren nieuwe smartphone en simkaart aangekocht. Overgestapt van andere provider naar proximus. Tot op dit moment kan ik nog steeds niet bellen, behalve de noodnummers dan maar daar ben ik, voor de moment, niet zoveel mee. Ligt het aan het feestweekend? Aan de installatie van alles? Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb een Mobilus S Full Control abonnement. Al meer dan twee maanden telt het dataverbruik van mijn favoriete app wél mee. En nee, ik kijk geen filmpjes via externe links op Facebook, indien u zou denken dat het aan mij ligt. Ik ben twee keer naar een Proximuswinkel geweest, heb talloze berichten via Facebook, Twitter en de app gestuurd en een half uur aan de lijn gehangen - en toch is er niemand in staat om dit op te lossen. Vanmorgen in de winkel kreeg ik de zoveelste uitvlucht te horen. Nu zouden het de filmpjes op Facebook zijn die automatisch afspelen. Deze filmpjes zitten intern in Facebook, dus mogen NIET meetellen. Natuurlijk geloofde ik niet dat dit het zou oplossen, maar wat kon in doen? Heb dan maar gevraagd om de app eens naar Instagram te veranderen. En raad eens, weer hetzelfde probleem, ja! Ik vraag mij af waarom ik nog 15,99 euro betaal voor een abonnement met 1,5 gb, terwijl ik ergens anders voor minder geld meer kan krijgen. Dit is mijn laatste oproep. Als het nu ni
Beste, ik wil even laten weten dat ik zeer ontevreden ben met mijn proximus dienstverlening momenteel. Vrijdag 5/1 start ik mijn pc op en ik heb geen internetverbinding, ik ben hier even zoet mee geweest om het te proberen op te lossen, maar ik geraakte niet verder, mijn tv werkte ook niet.Dus heb ik naar de klantendienst gebeld, vrijdag had ik de keuzeknop technische problemen met tv ingedrukt. Ik had daar een dame aan de lijn, en die heeft me proberen verder te helpen, maar dit lukte ook niet. Ze wilde dan maandag een technieker langs sturen, omdat ik dit echt wel te lang vond, ging ze voor mij een nieuw decoder regelen en die zou de volgende dag geleverd worden bij een krantenwinkel in de buurt waar ik deze zou kunnen ruilen. Dit was voor mij een aanvaardbare oplossing. ( Blij was ik hier ook niet mee, ik was vroeger bij telenet en ik heb daar ook eens een probleem gehad en dit was dezelfde dag nog opgelost, een technieker in de buurt is daarvoor gecontacteerd geweest, en ik had e
Installatie nieuwe modem maar geen internet momenteel in zone 09 384 .. .. = algemeen probleem of werd modem dan toch niet correct geactiveerd?
op 4januari is er een technieker langsgekomen om internet en digitale tv te installeren al snel bleek dat er ergens een probleem was met een kabel in de straat dus kun het boeltje niet worden geinstalleerd. De technieker keek voor een andere afspraak maar dit ging meer dan 2 weken duren en is moeilijk voor ons om daarvoor speciaal vakantie te nemen. dus heb ik gebeld naar klantendienst met de vraag of het mogelijk wad om dit zo snel mogelijk op te lossen. de mevrouw in kwestie zei dat dit geen enkel probleem was en verzekerde mij dat dit dezelfde dag of de vrijdag of zaterdag in orde kwam en dat een technieker mij ging opbellen diezelfde dag nog. savonds nog niemand aan de lijn gehad dus belde ik zelf. die zij dat het is genoteerd en dat een technieker mij half uur op voorhand ging bellen en dat dit zeker vrijdag of zaterdag ging in orde komen. dus vrijdag terug vakantie kunnen nemen maar tegen de avond nog niemand gehoord. nog eens gebeld maar ze konden mij niet zeggen wanneer e
Het is nu 9 januari 18 om 20u02 en kan mijn tv niet opstarten. Ik kan hem enkel uit en aan zetten en telkens zie ik hetzelfde scherm terugkeren namelijk eerst het logo van LG dan webOS en daarnq gekleurde bolletjes die ronddraaien en dat blijft maar duren en krijg geen connectie. Ik heb al verschillende malen geprobeerd om alles te resetten door middel van de stekker eruit te trekken alsook de b box uit en aan te zetten en de modem ook. Niets helpt! We zijn nog maar sedert 3 januari 18 aangesloten bij Proximus en is een gloednieuwe tv van de eindejaarsaktie. Ik weet geen raad meer en heb alles al geprobeerd. Is mijn tv nu stuk ? Of is er iets anders aan de hand ? Wat kan ik doen? Gisteren kon ik nog tv kijken mits geen Netflix alsook enkele zenders waaronder een.
Ik ben al 10 jaar klant bij Proximus. Ik heb momenteel Mobilus M, waarvoor ik een getrouwheidskorting ontvang. (€20 ipv €27). Ik belde de klantendienst om te vragen of ik mijn getrouwheidskorting kan houden als ik een smartphone+abonnement Mobilus M neem. Dat kan NIET?! “Is een nieuw abonnement dus korting valt weg..” Gaat het niet net om al jaren klant zijn en blijven?! In plaats van abonnementen te switchen?! Mij lijkt het alleen maar logisch dat trouwe klanten beloond worden. Ik wil mijn getrouwheidskorting op mijn Mobilus M behouden én een iPhone 8 (grijs, 64GB) ontvangen voor €149. Is dat zo veel gevraagd voor jarenlange trouw?!
Beste Ik ontdekte vandaag dat aflevering 14 van Twin Peaks op vier niet werd opgenomen, hoewel de reeks als serie opname geprogrammeerd staat. Hetzelfde verhaal bij aflevering 8 van The Legacy op npo gisteren. Nochtans gaf het menu gisteren aan dat de aflevering wel degelijk aan het opnemen was? Is er een manier om beide afleveringen alsnog te verkrijgen? Alvast bedankt. Raja Rybels
Ik ben momenteel voor werk in brussel en kom uit omgeving hamont, omdat hier alles frans is op tv had ik de telefoon app gedownload en (succesvol) ingelogd. Het punt is alleen dat ik maar 1 hele zender in mijn zenderlijst heb staan op mijn telefoon, dit terwijl mijn vriendin op ipad wel alle zenders aankan. Wat moet ik hiermee
Ik krijg het niet voor elkaar om ook tv te kunnen kijken op tablet en smartphone. Heb tv app gedownload, gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd dan verder maar springt elke keer terug op vorig scherm. Zeer frustrerend! Ook bij het instellen van mail krijg ik de melding ' unknown error ' Ik ben recent Tuttimus abonnee en niets werkt optimaal tot heden. Ben vanmiddag bij Proximus Antwerpen geweest, was volgens bediende allemaal simpel in te stellen. Niet dus!!! Slecht begin en geen referentie! Wat moet ik doen?
Zoals zovelen hadden wij sinds gisteren ook last van de storingen. Op nieuwssites lees ik dat deze zouden verholpen zijn. Echter kunnen wij tot nu toe nog steeds geen tv kijken. De WiFi werkt gelukkig wel al terug. Ik heb ook mijn box reeds opnieuw opgestart maar zonder resultaat... Wat kan ik nog doen?
ik heb reeds jaren een maxipack met internet +tv+tel +4 gsm abonnementen en huur tablet waar 2 gigabite mobiel internet inzit en op mijn gsm-abonnementen krijg ik zoals overeengekomen 5 euro korting. Tot mijn verbazing zie ik op mijn aanrekening van Januari dat die korting verminderd is naar 2 euro. Dus zonder te verwittigen rekent men mij 12 euro per maand meer aan. De prijsverhoging is aangekondigd op de factuur van November. Maar deze maatregel staat er niet op. Is dit allemaal wel wettelijk? Is men niet verplicht om alle veranderingen schriftelijk mee te delen?
Weet iemand hoe ik te weten kan komen welke snelheid er bij proximus is ingesteld voor het telefoonnummer 056/510516. Uit ervaring weet ik dat dit niet altijd overeenkomt met de snelheid voorzien in het abonnement, waarvoor je betaalt
Omdat onze telefoon, internet en tv het niet meer deden op ma.6/11/17, belde ik met m'n gsm naar Proximus. De dag nadien zou er al iemand langs kunnen komen (in de namiddag), en dat kwam mooi uit want mijn man had dan verlof. Op di.7/11 kwam er inderdaad een technieker langs. Hij stelde vast dat de kabel was gebroken. Voor het herstel zou iemand anders moeten komen. Hij verzekerde ons dat er iemand die dag nog of de dag erna zou bellen om iets af te spreken. (Dat zou dus 7/11 of 8/11 zijn?) We kregen geen telefoon en daarom belde ik zelf op do.9/11. Ik kreeg te horen dat er iemand die week nog iets zou laten weten. (Dat zou dus vrij.10/11 zijn?) Op ma.13/11 kreeg ik (op het werk) een sms dat er die dag (!) iemand zou langskomen. Ik bel als antwoord op de sms dadelijk terug om een nieuwe afspraak te maken. Een kwartier was ik aan de lijn, terwijl men probeerde iemand te vinden die mij zou kunnen verder helpen. Maar dan hoorde ik: 'Er is nu niemand bereikbaar, maar ik zal laten
Los van de problemen gisteren ervaren we al enige tijd problemen met ons internet. Op bepaalde momenten wordt de verbinding met niet alleen onze WIFI-apparaten, maar ook met kabelgeconnecteerde toestellen verbroken. Enkel Netflix en Proximus tv blijven werken, maar ik veronderstel dat omdat de series/films voorgeladen zijn. Ervaren nog mensen dit probleem? Indien ja, heeft er iemand daar een oplossing voor? Alvast bedankt!
Hallo, Ik verhuur een huis in 3012 Wilsele. Mijn nieuwe huurder heeft Scarlet gekozen als Internetleverancier, maar a.s. maandag (8 januari) moet Proximus daar eerst nog infrastructuurwerken gaan uitvoeren (lees: kabel tot in de woning brengen). De man van Scarlet beweert dat daarvoor de (relatief nieuwe) oprit voor het huis zal moeten opengebroken worden. Welnu, ik geef daarvoor GEEN toestemming, en in het huurcontract staat uitdrukkelijk dat de huurder dat openbreken ook NIET mag toestaan. Dat openbreken zou ook niet nodig moeten zijn, er is een wachtbuis aanwezig, van aan de stoep tot in de kelder. Helaas had de "technicus" van Scarlet kennelijk nog nooit van een wachtbuis gehoord, en heeft zelfs aan de trekdraad liggen sleuren en dan geconstateerd "dat er niets aanhing". Ik heb dus Scarlet gebeld, meermaals zelfs, en zowel mijn VERBOD als de aanwezigheid van de wachtbuis uitdrukkelijk in hun dossier laten vermelden. Helaas weet ik niet of de technische ploeg van P
Ik kan niets meer toevoegen of consulteren via proximus cloud !!!!
heren van proximus. dat heel Vlaanderen zonder tv zat (klanten van proximus) is nu alom bekend. Maar er wordt geen woord gerept over de verloren programma's die normaal zouden uitgezonden worden vb thuis familie enz. Nu het is tof dat je de klanten een boeket wil geven als tegemoetkoming, maar ik persoonlijk mis een aflevering en daarmee wil ik zeggen dat ik het niet meer met replay kan opvragen waar ik tenslotte ook al voor betaal. Nu VRT en VTM gaan deze niet meer uitzenden dus vraag ik aan jullie om deze dan gratis aan uw klanten te bezorgen zo doende missen we niets. zo denktanken breek jullie hoofden hier maar eens aan.
Bij mij is zender EenHD uitgevallen . Hebben er hier meer last van.
Ik kan al 3 weken niet bellen met mijn vast toestel. Zodra je een nummer belt slaat het toestel binnen de 20 seconden over op de bezettoon. Ik kan wel buitenlijnen ontvangen. Ik kan de klantendienst dus ook niet bellen want bellen lukt niet en in de proximus winkel in Waregem zeggen ze mij dat ik de klantendienst moet bellen. Help ik wil terug een vaste werkende telefoonlijn !!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.