Skip to main content
Antwoord

Cloud

  • January 8, 2018
  • 5 reacties
  • 185 Bekeken

Ik kan niets meer toevoegen of consulteren via proximus cloud !!!!

Beste antwoord door ElsJ

Dag Paul_0116, via onderstaande link kan u een aantal stappen overlopen. Groeten Els

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_space_full/particulieren/welkom-bij-support/internet/cloud/problemen-met-cloud/waarom-kunt-u-niets-meer-toevoegen-in-de-cloud.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 8, 2018
Dag Paul, via de app of via de website? Groeten, Charlotte.

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 8, 2018
Via internet, werkte voorheen, nu niets meer.

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 8, 2018
Bij proximus kunnen/mogen ze geen bijstand meer verlenen via tel. ... ???

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • January 9, 2018
Dag Paul_0116, via onderstaande link kan u een aantal stappen overlopen. Groeten Els

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_space_full/particulieren/welkom-bij-support/internet/cloud/problemen-met-cloud/waarom-kunt-u-niets-meer-toevoegen-in-de-cloud.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 9, 2018
Lukt dus absoluut niet, ik vind wel dat Proximus het gemakkelijk opneemt door geen oplossing te willen voorstellen, gaat via forum of online ... maw los je probleem zelf op ... ben reeds meer dan 40 klant bij Belgacom - nu Proximus - hewel merci !