sinds gisteren de algemene storing is het internet weg, ben gepasseerd in de proxishop en ze gingen me na 45min opbellen. dat gebeurde ook om me te zeggen dat er een algemene storing is dat wisten we al, ik zei het is echt een modem probleem(ken er zelf best ook wat van) maar die man had daar geen oren naar en zei ik bel u terug in paar uurtjes. we zijn nu 6u later nog niks is allemaal beetje weird!
Op my prox krijg ik volgende details zie foto, ik vind helemaal mijn belgacom fon niet meer terug lampje 3 en 4 is uit op de modem.
Bladzijde 1 / 1
modem resetten en decoder eens resetten
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
is allemaal reeds gebeurd Martin toch bedankt.
josee_010 welk probleem ondervind je dan precies met je modem? Groeten, Charlotte.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.