Skip to main content
Antwoord

Onopgelost probleem

  • January 9, 2018
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

sinds gisteren de algemene storing is het internet weg, ben gepasseerd in de proxishop en ze gingen me na 45min opbellen. dat gebeurde ook om me te zeggen dat er een algemene storing is dat wisten we al, ik zei het is echt een modem probleem(ken er zelf best ook wat van) maar die man had daar geen oren naar en zei ik bel u terug in paar uurtjes. we zijn nu 6u later nog niks is allemaal beetje weird!
Op my prox krijg ik volgende details zie foto, ik vind helemaal mijn belgacom fon niet meer terug lampje 3 en 4 is uit op de modem.

Beste antwoord door Charlotte.D

josee_010 welk probleem ondervind je dan precies met je modem? Groeten, Charlotte.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • January 9, 2018
modem resetten en decoder eens resetten
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 9, 2018
is allemaal reeds gebeurd Martin toch bedankt.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 10, 2018
josee_010 welk probleem ondervind je dan precies met je modem? Groeten, Charlotte.