Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hallo, vandaag was afspraak gepland met technieker alhoewel ik deze afspraak gisteren 'geprobeerd' heb te annuleren. idd 'geprobeerd' want ik kreeg melding 'oeps pagina kan niet weergeven worden' . juist bericht ontvangen dat ik mijn afspraak 'gemist' heb (met no-reply, dus...) zoals meegedeeld door klantendienst heb ik geen telefoontje ontvangen van de technieker omdat men een oud gsmnr gebruikt heeft. ik heb dit vandaag proberen recht te zetten, helaas weer zelfde melding OEPS.... had zojuist tel contact met klantendienst, waar ik gevraagd werd om maandag terug te bellen. ik ben klant 474473329 met TV+internet+gsm, alvast bedankt dat er iemand kan noteren dat ik GEEN bezoek meer wens, heb ondertussen het probleem zelf opgelost. vriendelijke groet, linda
nadat we afgelopen maandag heel de avond geen tv gehad hebben na verschillende keren decorder en de modem te resetten hadden we dinsdag terug tv blijkbaar is er een nieuwe software update gebeurd want nu hebben we een andere layout op ons scherm alles leek prima te werken maar niets was minder waar wij hebben allsports pakket en uiteindelijk kunnen wij de voetbalkalender niet opvragen vroeger kon je via menu de volledige lijst van de matchen van de dag bekijken nu lukt dat niet telkens we willen scrollen blokkeert de decorder en zijn we genoodzaakt deze terug te herstarten kan dit te wijten zijn aan het feit dat we nog adsl hebben? graag een oplossing aub
Goedemiddag, Ik ben nieuwe klant bij Proximus. Mijn eerste probleem is dat ik geen toegang krijg tot de proximus tv app met als foutbericht dat dit nog geactiveerd moet worden. Hoe activeer je de app? Moet ik nog enkele dagen wachten? Tweede probleem is de home optimizer app. Hier krijg ik als foutbericht "inloggen mislukt". Ik ben correct verbonden met mijn 2,4GHz proximus netwerk, dus dat is niet het probleem. Iemand een oplossing hiervoor? Alvast bedankt.
Sedert altijd Belgacom en Proximus. Ja, er gebeurt al wel eens wat met de verbinding, maar om me daar dik bij te maken ligt niet in mijn aard. Ongemakkelijk word ik daar niet van, meestal los ik het zelf op, of bel ik naar de 0800..... En om dan de meute te volgen in hun reacties met als doel te veranderen naar een andere provider ??? . Nee hoor, als mijn wagen een mankement heeft draag ik die ook niet binnen voor een ander. Ja het was wat jammer maandagavond dat ik voor 1 keer de kroongetuigen niet kon volgen, maar dan maar de kerstboom en alle slingers en ballen weer opgeborgen tot volgend jaar met een muziekje op de achtergrond. Kheb nog een leven en tv speelt wel een rol in mijn leven, maar bijlange geen hoofdrol. Ben ik naief ? Ik durf te denken van niet, Proximus blijft hier aanwezig tot ik naar de hierboven wordt getransfereerd. Het gras is elders niet groener , en wit is er niet witter.
Bij deze wil ik toch even mijn ervaringen met het fantastische product en de fantastische service van Proximus met jullie delen (!). Op 31/05 kwam een vertegenwoordiger van Proximus bij me langs om een voorstel te bespreken wat Proximus aan te bieden had. Het voorstel kwam uit van Proximus omdat de klanten in het verleden niet altijd even eerlijk werden behandeld, op zich een mooi initiatief. Het voorstel sprak van een all-in pakket waarbij 6 maanden lang 25€ korting werd gegeven, enige grote nadeel, ik moest diezelfde dag zonder verder te kunnen bestuderen al beslissen. In een spur-of-the moment-thing, ben ik dan ook graag op dat aanbod ingegaan. De procedure werd in gang gezet. Enkele dagen later zag ik dat de actie eigenlijk nog een maand geldig was dus kon ik eigenlijk nog even alles op een rijtje gelegd en bekeken hebben. Een eerste sluwe verkooptruc Proximus. Er werd me tijdens het gesprek met de verkoper beloofd dat ik voor de installatie van de toestellen een datum kon k
Sinds december overgegaan van Telenet naar Proximus met een Tuttimus. Technieker alles aangesloten maar nu ontdekt dat mijn vaste telefoon niet werkt. Er is wel kiestoon maar bellen naar een nummer lukt niet. Bel je met gsm naar mijn vaste telefoon hoor je dat er verbinding gemaakt wordt maar telefoon werkt niet. Toen ik naar 0800 belde zeggen ze als ze lijntest doen alles in orde is maar dat ik telefoon niet op achterkant modem maar wel op stopcontact in muur moet aansluiten aangezien ik klassieke lijn heb. Als ik dit doe heb ik geen kiestoon en werkt er dus niets. Mevrouw zegt dan is je telefoon stuk wa zever werkte bij Telenet wel Hoe ik wel kiestoon heb via aansluiting op bbox3 kon ze niet verklaren.
Hoe komt het als ik mij wil inloggen , datvde app zegt dat mijn account niet gemachtig is. Hij staat nogthans in myproximus geactiveerd.
Ik heb Proximus tv in mijn pakket maar als ik via de app of via de site probeer te kijken krijg ik de melding dat ik hier niet op ben geabonneerd. In MyProximus staat nochtans dat deze gelinkt is aan mijn account..
Het lukt mij maar niet om bijkomend adres te maken. Heb al nieuw account aangemaakt @proximus (huidig email adres@skynet.be). Dit werd door het systeem aanvaard , doch ik dacht dit terug te vinden na enkele uren, in mijn email account. Dit gebeurde niet. Kan iemand hebben aub bedankt
Hoe kan je punten omruilen voor belkrediet aub
sinds maandag krijg ik (regio Bilzen) om de haverklap deze melding. 'reset' heeft het probleem niet opgelost voor alle duidelijkheid, wifi doet het wel, maar TV en internet (lampje sync knippert op Bbox) weet er iemand hoe PX de klanten zal verwittigen bij 'definitieve' herstelling van het probleem? bedankt voor reactie; linda
Een technieker komt normaal gezien de 1ste februari langs om alles te installeren. Ik vroeg mij nu af welke decoder ik krijg sinds er zoveel verschillende zijn en ik onlangs heb gemerkt dat mijn zus een nogal rare decoder had, een mini-versie of zoiets?
ben sinds december klant bij proximus, ben van toen al de app aan het proberen voor tv op computer en gsm maar werkt nog steeds niet ,hij zegt dat ik geen abonnement heb . ben ook al sinds toen via chat en telefoon hulp aan vragen maar erg behulpzaam zijn ze niet bij proximus , heb al veel spijt dat ik ben overgegaan van telenet naar proximus
Weeral bedrogen door Proximus. Na enkele telefoontjes en sms's om mijn afspraak vast te leggen krijg ik na een halve dag nutteloos wachten doodleuk dat het huisbezoek niet is toegekend aan een technieker.
ik ben al paar dagen lid maar kan me nog steeds niet inloggen om proximus tv via pc of smartphone te bekijken hoe kan ik dit oplossen ?
Mijn Myproximus app werkt niet meer. Als ik hem open sluit hij zich onmiddellijk. Heb hem al gereinstalleerd maar het probleem blijft hetzelfde
Op 04/01 zou de technieker langskomen om onze overstap vanTelenet naar Proximus in orde te maken,in de namiddag. In de voormiddag stond hij echter al aan onze deur met de mededeling dat hij niet ging lukken want er was een kabel stuk onder de grond en er moest een lasser komen. Dit zou zeker 1 week of misschien wel 2 duren. We bellen naar de klantendienst wanneer de nieuwe afspraak nu zou zijn , die kon nog geen antwoord geven Dan maar na 3 dagen naar een proximus winkel gestapt , die kon ons niet helpen want het was weekend . Deze heeft dan op mijn antwoordapparaat ingesproken dat het voor 02/02 zou zijn en hij nietd kon doen om het te vervroegen. Dus ik moest hem hiervoor niet meer contacteren. Als het vroeger werd zoudeb ze me wel een sms sturen. Ik zit dus op aanraden van Proximus zonder tv , internet en vastte telefonie. Zijzelf sturen geen bevestiging voor een nieuwe afspraak, dus een super service. Ik zit wel met 3 schoolgaande kinderen waarvan er 2 huiswerk moeten m
Jaren een trage verbinding met proximus, na klacht van testaankoop eindelijk een herstelling aan de kabel op straat en vervanging van van de bb box door een recenter model, niet gevraagd maar mooi meegenomen. Eind augustus vorig jaar van provider gewisseld. Gellukig is er dan easy switch voor de overheveling (probleempje dus bij proximus) Nadien krijg je een briefje voor de modem terug te sturen via ups punt, fair genoeg. Ai staat er op de zendnota dat ik 2 modems moet terug sturen, probleem ik heb maar 1 toestel van proximus. Dan maar even het nummer bellen, nu ja even reken maar een goed uurtje van je tijd. De vriendelijk medewerker ziet de fout en regelt alles, dit was een vergissing en is nu rechtgezet. Super => not!!, valt er nu wel een rekening binnen van 99€ via zoomit, ja mooi niet dus in orde. Nu een rappeletje per post, met de volgende maal 15€ extra. Echt niet in orde dus, factuur betwisten??? Ah in dat geval Trekt uw plan en good luck, en bel nog even na
Ik heb sinds december een GSM-abonnement en heb er voor een factuur gekregen. Ik had al een pack Internet Comfort +TV + Vaste lijn, en voor mijn vorige GSM (met hetzelfde nummer) had ik Pay & Go bij Proximus. Ik slaag er niet in mijn verbruik en factuur op MyProximus te consulteren. Mijn GSM aan mijn producten koppelen slaagt evenmin. Per telefoon binnengeraken bij Proximus slaagt evenmin. Hoe los ik dit op?
Besste, Indien ik de tv app van proximus open op mijn gsm en mij wil aanmelden, begint het scherm te laden maar springt het constant terug op het aanmeldformulier. Mvg.
Ik heb momenteel 2 powerlines van een bekend merk die ik gebruik voor tv en PlayStation 4 , nu is mijn vraag kan ik zomaar op hetzelfde elektriciteitsnet die plc adapter + WiFi extender van Proximus toevoegen?
Ik ben zeer slecht internet in mijn kamer ik heb als een adapter gekocht maar ik krijg nog steeds maar 1mb/s als ik iets download onlangs heb ik een asus router gekocht maar via die adapter heb ik nog steeds slech internet en de router staat te ver voor een kabel Zou het werken als ik een kabel met een DSL adapter verbind met mijn asus router en zo neen wat kan ik doen om mijn internet beter te maken
Beste, zogezegd is er geen algrmeen probleem maaar ondertussen zitten wij reeds 3 dagen zonder tv en internet. De vroegste interventie is zaterdag, tegen zaterdag hebben wij reeds 5 dagen geen tv en internet... wij betalen ondertussen wel maar wat is jullie compensatie tov ons?
Bij het opstarten van de proximus tv app, kan ik inloggen, maar bij het verdergaan stuurt de app me steeds naar het beginscherm om in te loggen. Dit probleem sleept al een maand aan, herhaaldelijk bellen helpt niet , niemand heeft me tot nu toe echt kunnen helpen. Volgens het forum heeft jullie collega SamuelD iemand met hetzelfde probleem 16 dagen geleden uit de nood geholpen. Kunnen jullie me ook helpen ? Bedankt
Op mijn my proximus staat 33 u 20 min belkrediet. Waarvoor dienen die,, en van waar komen die ??
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.