Jaren een trage verbinding met proximus, na klacht van testaankoop eindelijk een herstelling aan de kabel op straat en vervanging van van de bb box door een recenter model, niet gevraagd maar mooi meegenomen.
Eind augustus vorig jaar van provider gewisseld.
Gellukig is er dan easy switch voor de overheveling (probleempje dus bij proximus)
Nadien krijg je een briefje voor de modem terug te sturen via ups punt, fair genoeg.
Ai staat er op de zendnota dat ik 2 modems moet terug sturen, probleem ik heb maar 1 toestel van proximus.
Dan maar even het nummer bellen, nu ja even reken maar een goed uurtje van je tijd.
De vriendelijk medewerker ziet de fout en regelt alles, dit was een vergissing en is nu rechtgezet.
Super => not!!, valt er nu wel een rekening binnen van 99€ via zoomit, ja mooi niet dus in orde.
Nu een rappeletje per post, met de volgende maal 15€ extra.
Echt niet in orde dus, factuur betwisten???
Ah in dat geval Trekt uw plan en good luck, en bel nog even naar proximus.
Na 30 minuten (2x 15) opgegeven.
Ooh misschien werkt dat ding nog 'my proximus', oh nee passwoord van maanden geleden, maar wie zoekt die ...
Ja het werkt mooi, factuur staat er onder rubriek tv 99€ modem ( nooit TV proximus gehad) oh leuk ook reeds enkele credits afgetrokken (onrechtmatig aangerekend???), WTF!
Handig nu kan ik makkelijk betwisten hoop ik ,Not, advies proximus luister maar nog even naar het wachtmuziekje van onze klantendienst, het duurt wat langer dan normaal enz.
Blijkbaar is nog de enige goede mogelijkheid om facturen te kunnen betwisten om je op een openbaar forum te gooien en je gal te spuien om enig geschreven antwoord te ontvangen zodat je bewijs hebt. Great marketing!
Bij deze dus,
gaat over factuur 6747958575 van 9/12/2017 graag vernietiging en terugbetaling van de sommen in credit.
En bevestiging indien mogelijk.
Alvast mijn excuses aan de persoon wie dit moet behandelen, de medewerker van de klantendienst, de instalateurs enz, maar ondanks jullie goede bedoelingen is het een zooitje op het einde van de rit.
Mvg,
Vanwynsberghe Edwin
ex klant 616026949
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.