Skip to main content
Antwoord

Bezoek technieker

  • January 13, 2018
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Hallo, vandaag was afspraak gepland met technieker alhoewel ik deze afspraak gisteren 'geprobeerd' heb te annuleren. idd 'geprobeerd' want ik kreeg melding 'oeps pagina kan niet weergeven worden' .
juist bericht ontvangen dat ik mijn afspraak 'gemist' heb (met no-reply, dus...) zoals meegedeeld door klantendienst heb ik geen telefoontje ontvangen van de technieker omdat men een oud gsmnr gebruikt heeft. ik heb dit vandaag proberen recht te zetten, helaas weer zelfde melding OEPS....
had zojuist tel contact met klantendienst, waar ik gevraagd werd om maandag terug te bellen. ik ben klant 474473329 met TV+internet+gsm, alvast bedankt dat er iemand kan noteren dat ik GEEN bezoek meer wens, heb ondertussen het probleem zelf opgelost. vriendelijke groet, linda

Beste antwoord door ElsJ

Dag linda_036, ik heb de afspraak ongedaan gemaakt. Groeten Els
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • January 13, 2018
Dag linda_036, ik heb de afspraak ongedaan gemaakt. Groeten Els

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • January 13, 2018
Dankjewel en fijn weekend! 😉