Goedemiddag,
Ik ben nieuwe klant bij Proximus.
Mijn eerste probleem is dat ik geen toegang krijg tot de proximus tv app met als foutbericht dat dit nog geactiveerd moet worden. Hoe activeer je de app? Moet ik nog enkele dagen wachten?
Tweede probleem is de home optimizer app. Hier krijg ik als foutbericht "inloggen mislukt". Ik ben correct verbonden met mijn 2,4GHz proximus netwerk, dus dat is niet het probleem. Iemand een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Dag RMA kan u via onderstaande link u klantengegevens doorgeven aub? Dan kijk ik dit graag voor u na. Groeten Els
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Als je nog maar pas klant bent kan het inderdaad nog even wachten zijn,
staat je PX TV app al actief onder MyProximus ( http://proximus.be/login )
staat je PX TV app al actief onder MyProximus ( http://proximus.be/login )
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.