Probleem? Welk probleem?
Sedert altijd Belgacom en Proximus. Ja, er gebeurt al wel eens wat met de verbinding, maar om me daar dik bij te maken ligt niet in mijn aard. Ongemakkelijk word ik daar niet van, meestal los ik het zelf op, of bel ik naar de 0800..... En om dan de meute te volgen in hun reacties met als doel te veranderen naar een andere provider ??? . Nee hoor, als mijn wagen een mankement heeft draag ik die ook niet binnen voor een ander. Ja het was wat jammer maandagavond dat ik voor 1 keer de kroongetuigen niet kon volgen, maar dan maar de kerstboom en alle slingers en ballen weer opgeborgen tot volgend jaar met een muziekje op de achtergrond. Kheb nog een leven en tv speelt wel een rol in mijn leven, maar bijlange geen hoofdrol. Ben ik naief ? Ik durf te denken van niet, Proximus blijft hier aanwezig tot ik naar de hierboven wordt getransfereerd. Het gras is elders niet groener , en wit is er niet witter.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.