In de voormiddag stond hij echter al aan onze deur met de mededeling dat hij niet ging lukken want er was een kabel stuk onder de grond en er moest een lasser komen.
Dit zou zeker 1 week of misschien wel 2 duren.
We bellen naar de klantendienst wanneer de nieuwe afspraak nu zou zijn , die kon nog geen antwoord geven
Dan maar na 3 dagen naar een proximus winkel gestapt , die kon ons niet helpen want het was weekend .
Deze heeft dan op mijn antwoordapparaat ingesproken dat het voor 02/02 zou zijn en hij nietd kon doen om het te vervroegen.
Dus ik moest hem hiervoor niet meer contacteren.
Als het vroeger werd zoudeb ze me wel een sms sturen.
Ik zit dus op aanraden van Proximus zonder tv , internet en vastte telefonie.
Zijzelf sturen geen bevestiging voor een nieuwe afspraak, dus een super service.
Ik zit wel met 3 schoolgaande kinderen waarvan er 2 huiswerk moeten maken via de computer.
Maar blijkbaar is het zelf nog teveel gevraagd om de mensen fatsoenlijk te informeren.
Hopelijk komt er vlug een oplossing of al minstens een bevestiging met nieuwe datum en uur waar men zich dan ook aan houd.
Iemand die al super veel spijt heeft van de overstap.🙄
Beste antwoord door AzizA
Bekijk origineel