Skip to main content
Antwoord

Proximus TV

  • January 12, 2018
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

ben sinds december klant bij proximus, ben van toen al de app aan het proberen voor tv op computer en gsm maar werkt nog steeds niet ,hij zegt dat ik geen abonnement heb .
ben ook al sinds toen via chat en telefoon hulp aan vragen maar erg behulpzaam zijn ze niet bij proximus , heb al veel spijt dat ik ben overgegaan van telenet naar proximus

Beste antwoord door Charlotte.D

Goeiemiddag Ina, kan je me even je lijnnummer en je login van je MyProximus doorgeven via een privé bericht? Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Groetjes, Charlotte

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 12, 2018
Goeiemiddag Ina, kan je me even je lijnnummer en je login van je MyProximus doorgeven via een privé bericht? Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Groetjes, Charlotte

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679