Skip to main content
Antwoord

Happy house

  • January 12, 2018
  • 3 reacties
  • 307 Bekeken

Weeral bedrogen door Proximus. Na enkele telefoontjes en sms's om mijn afspraak vast te leggen krijg ik na een halve dag nutteloos wachten doodleuk dat het huisbezoek niet is toegekend aan een technieker.

Beste antwoord door LinosD

Hans, de bevoegde dienst werd reeds ingelicht, je wordt zo spoedig mogelijk gecontacteerd voor verder gevolg.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • January 12, 2018
Hans, de bevoegde dienst werd reeds ingelicht, je wordt zo spoedig mogelijk gecontacteerd voor verder gevolg.

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 12, 2018
Bij deze dank u voor de snelle opvolging en om toch nog direct een technieker te sturen binnen de 45 minuten.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 12, 2018
Nog een prettig weekend! Groeten Jean-Paul