Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Wim VL schreef: Henri, kan je eens controleren of de opnames van thuis, dr phil, according to jim & monk nu bekijkbaar zijn? MVG, Wim Helaas.... Ja, al de opnames stonden mooi terug op de decoder, tot deze middag althans, alles was weg. Jammer. Dat waren: > Bij mij zijn opnames weg : alle opnames van Thuis en Dr Phill, According to Jim, Monk... en er stonden er nog op van Murder she wrote. De Buurtpolitie en Spoed 24/7 en Rijdende Rechter en Hotter than My Daughter, Fc de kampioenen, De Kotmadam.... ik heb al reset geprobeerd maar dat helpt niet. Er zijn er dan weer verschenen die ik al gewist had en die ik in serieopname niet kan wissen. Fresch Prince Bel Air, The Nanny...
Ik ben al maanden aan het proberen om mijn premiumpunten in te ruilen. Het lukt niet. Er moet telkens een mail-adres ingegeven worden en dan krijg ik een storing. Er wordt gevraagd om het later opnieuw te proberen. Dit ben ik nu dus al maanden steeds opnieuw aan het proberen en het lukt nog steeds niet. Klacht indienen, geen respons. Bellen naar proximus: eerst doorsturen naar andere dienst, dan bij de juiste terechtkomen, maar ook zij kunnen niet helpen... bel maandag maar terug dan is 'de juiste' dienst wel aanwezig. Komaan seg, wanneer mag het eens van de eerste keer goed gaan. Ondertussen ben ik dus nog steeds niet verder geholpen.
4 mannden geleden nieuwe woonst, belofte gratis aansluiting, correct, 6 maanden Tutimus met 20% korting............Wat blijkt, vroeger betaalde ik voor TV, Internet en Mobiel 75 euro, nu bijna 100 euro. Misschien toch overwegen naar..........
De Proximus TV op mijn Huawei Mate 10 Pro werkt(e) niet. Na (eenmalig na installatie) de algemene voorwaarde te bevestigen blijft de app hangen met een wit scherm... Op mijn oude Mate 9 werkte Proximus TV wel...
Hoi Hoi Iemand al ervaring met de voordeel actie van Touring?? 10% korting op Proximus abonnement Vandaag aangemeld dan zou je binnen 2 uur terug gebeld worden om het te activeren. Maar helaas nog steeds niemand gebeld vandaag zal wel druk zijn zeker. Gr John
Hallo, Mijn 3 PLC adapters zijn 5 jaar oud. Sinds mei kan ik regelmatig geen opnames bekijken, ook niet na een reset van de decoder. Ongeveer twee maanden geleden heb ik volgens de door proximus beschreven procedure mijn PLC adapters gereset. De eerste week waren er weinig problemen om opnames te bekijken, maar na 1 week blokkeerde alles weer volledig (ook na een reset van de decoder). Sinds ik mijn PLC adapters heb gereset (het zijn er nog oude van Belgacom met 3 verklikkerlichtjes) brandt het dLAN lampje met het huisje (het middelste lampje) op alle 3 PLC adapters 90% van de tijd rood. (Alhoewel dat het configureren wel gelukt was, en alle lampjes toen groen brandden). Ik denk dat mijn PLC adapters hun beste tijd gehad hebben, en dat nieuwe adapters mijn probleem wel zullen kunnen oplossen, denken jullie ook niet? Is het mogelijk om nieuwe adapters in een proximus verkooppunt te gaan kopen, of moet hiervoor altijd een technieker aan huis komen? Alvast bedankt!
hoe activeer ik de norton internet security via my proximus
Sinds kort heb ik het nodige gedaan om de proximus wifi hotspots te gebruiken. momenteel test ik het nog uit bij mij thuis. Het is wel de bedoeling om er op verplaatsing ook gebruik van te kunnen maken, maar eerst toch nog even de volgende vraag. Wanneer ik op het icoon "internettoegang" klik, toont de schuifbalk me alle hotspots in m'n buurt. Van Proximus zijn er blijkbaar 2 soorten: "Proximus_Fon" en "Proximus_auto_fon". Met Pr_auto_fon heb ik blijkbaar geen problemen, maar als ik Pr_fon selecteer verschijnt de volgende waarschuwing: "gegevens die U via dit netwerk verzendt, zijn mogelijk zichtbaar voor anderen". Wilt dat zeggen dat de toegang via Pr_fon niet veilig/privé is, en die van Pr_auto_fon wel? Graag wat meer info hierover aub
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180114_03297555 Een bedrieger probeert handig gebruik te maken van de panne van afgelopen week bij Proximus. Hij belt of mailt klanten om hun bankgegevens te vragen. “Maar geef die gegevens nooit via mail of telefoon”, zegt het telecombedrijf. Door een stroompanne zaten duizenden Proximus-gebruikers maandagavond zonder telefoon, internet en televisie. Nog tot woensdag meldden klanten problemen met hun toestellen, maar langzaam maar zeker kwam alles weer goed. Op de vraag van vele kwade klanten om een schadevergoeding, reageerde Proximus door iedereen twee weken betaaltelevisie cadeau te doen. Maar waar problemen zijn, zijn ook oplichters die er gebruik van proberen te maken. Dat merkte ook Proximus sindsdien al. “Opgepast: een bedrieger die zich uitgeeft als Proximus contacteert momenteel onze klanten om hun bankgegevens op te vragen”, laat het weten. “Proximus vraagt nooit uw bankgegevens per telefoon of e-mail. Wij vragen u uitdrukkelijk om
Wegens het ongemak van het niet- of vertraagd ontvangen van emails en vertraagd internet sinds 5/1/2018, wens ik GEEN activering van het Belgische voetbal etc.: dit interesseert mij niet! Als trouwe klant wens ik een financiële compensatie in de vorm van vermindering van mijn factuur!!!
Regelmatig verschijnt volgend bericht : ------------------ webmail.mnp.proximus.be meldt het volgende : Error: duplicate ID 'waxCS'. This problem is probably caused by an incompatible browser extension. Please uninstall or disable all browser extensions. ----------------- Hoe los ik dit op ?
Goeieavond, Ik heb mijn email adres/MyProximus gekoppeld aan mijn zakelijk mobiele nummer. Inmiddels heb ik ook via Proximus een (privé) aansluiting internet waarvan het contract tevens op hetzelfde email adres staat. Helaas kan ik mijn internetaansluiting niet online via MyProximus beheren; ik zie alleen het mobiele nummer staan. Hoe kan ik dit oplossen?
Hoe kan ik mijn privé-abonnement van thuis (internet/TV) mee in een business-pakket van het werk laten opnemen? GSM steekt er reeds in maar werkgever wil alles voor me betalen. Ik ben op het werk beheerder dus heb toegang tot het account. Bedoeling is dat alles op 1 zakelijke factuur terecht komt.
Net Tuttimus klant geworden en Belgisch Voetbal bij genomen maar waar vind ik Club Tv enzo? Zie enkel de '11' Voetbal zenders?
Bij mijn laatste factuur stak een begeleidende brief i.v.m. de huur of aankoop Maestro 6040. Daarvoor moest contact opgenomen worden met het gratis nummer 0800 22 850. De bediende die ik aan de telefoon kreeg zei dat ik het toestel moest gaan ophalen in een Proximus shop. Ik vond dat eigenaardig aangezien bij de huur van hetzelfde toestel dit zou opgestuurd worden via Bpost. Ik bood me dus aan in een Proximus shop te Kortrijk. Daar zei men dat ik aldaar het toestel niet kon krijgen. Bij nazicht in de interne richtlijnen van Proximus voor het personeel stond dat het toestel zou opgestuurd worden via Bpost. Ik heb dan teruggebeld naar het algemeen nummer van de klantendienst van Proximus 0800 22 800 omdat ik dacht aldaar betere info te krijgen. Daar verwees men mij terug naar een Proximus shop. Blijkbaar maakt men er bij Proximus een spelletje van om de klant van het kastje naar de muur te sturen!!!! Hoe zit het nu eindelijk? Kan er al dan niet een Maestro 6040 aan halve prijs (24,
Beste Proximus, via de website probeer ik mijn abonnement te wijzigen. Continue krijg ik de boodschap dat de dienst niet bereikbaar is. Dan maar laten terugbellen. Helaas zit in in Nederland en heb ik geen BE nummer, maar de website (en MijnProximus) staat alleen een BE nummer toe. Dan maar bellen, maar er is alleen een 0800-nummer, wat niet vanuit het buitenland bereikbaar is. Dus hoe moet ik nu contact met Proximus opnemen? Gaarne contact met mij opnemen. Uw gefrustreerde klant.
Foutmelding : Er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van uw Cloud-account. Probeer het later nog eens. Is blijkbaar een gekend probleem ... Perifere info of aanwijzingen ontoereikend ! Kan er iemand dit even aanpakken a.u.b. ?
Hello kan je in international sports pakket ook belgisch voetbal bekijken,als je ook tuttimus hebt.... thx
Wegens 2de kaart (prepaidkaart) en nee, niet voor geheime zaken ben ik mijn nr vergeten alsook kwijtgespeeld van mijn prepaidkaart. Kan Proximus dit geven mits registratie nu verplicht is en deze kaart dan ook toegestuurd heeft? Bedankt
Hello iedereen ik zie op mijn factuur 3 euro TV-Replay...heeft iedereen dat? Voor April 2017 bestond geen TV-Replay op mijn factuur. Nadat ik de telefonie service stopzat,kreeg ik dat.en het is niet in mijn contract ook. heeft iemand een idee ???
op 4 januari heb ik een nieuwe smartphone + nieuw abonnement besteld, men ging mij contacteren voor een afspraak om te leveren, maar nog niemand gehoord. momenteel hebben jullie andere problemen waaraan volle prioriteit gegeven wordt. in tegenstelling tot alle negatieve commentaren wil ik jullie wel feliciteren met de snelle oplossing.
ik kan mijn producten, facturen en verbruik niet zien op de myproximus website, ik heb elke mogelijke browser geprobeerd maar ik krijg telkens als ik producten, facturen of verbruik klik volgde mededeling: https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/home HTTP ERROR 404 Ik kan wel alles zien via de app, maar ik wil ook alles via myproximus kunnen zien aangezien ik mijn pc 10x zoveel gebruik als mijn gsm
Samen met mijn moeder ben ik naar Proximus overgestapt (zelfde factuur- en woonadres), maar om de één of andere reden werkt haar oude simkaart nog steeds en is haar Proximus simkaart nog niet actief. Sinds vandaag werd mijn oude simkaart gedactiveerd en mijn Proximus simkaart geactiveerd, met helemaal geen bereik te ondervinden thuis. Het ligt niet aan de simkaart noch smartphone, ik ben er van op de hoogte dat als een familielid langskomt die bij Proximus zit, het bereik enorm slecht is. Nu even dat vergeten te zijn, kwam een Proximus medewerker langs met een interessant aanbod om over te stappen. Voordien zat ik bij een andere provider (met succesvol bereik thuis) voor 15 euro per maand. Hij beloofde voor exact dezelfde prijs een beter aanbod (lees: extra belminuten, van 4GB naar 3GB maar wel één applicatie ongelimiteerd gebruiken). Zeer enthousiast stappen ik en mijn moeder over, om dan maar een mail te krijgen de dag nadien dat mijn abonnement eigenlijk 15,99 euro is in plaa
Beste PROXIMUS, alweer niks over de businessklant. Wat doe je met ons? Heb sedert gisterenavond zware problemen met internet? Wat met al mijn up- en downloads naar en van servers bedoeld voor klanten? Wat met het herhaaldelijk proberen en tijdverlies? Wat met het mailverkeer die UREN plat lag? Wat gaan jullie ons/mij bieden als compensatie? Jullie helpdesk is trouwens nog steeds NIET bereikbaar 14u08 !!! Heb net even gecontroleerd op tv trouwens wat jullie aanbieden van het openstellen van jullie boeketten .... Weten jullie wel feitelijk wat klanten te zien krijgen (zie bijlage), of ga je ons nog wat langer aan het lijntje houden? Graag heel snel een reactie. Met niet zo vriendelijke groeten, Jan Marchand Een (en het is zeer zeker niet de eerste keer) goede, misnoegde businessklant die zijn facturen STEEDS op tijd betaald.
BERICHT AAN PROXIMUS : Gisteren planden we 5 tv-opnames, maar door jullie stroompanne in de dataservers werd geen enkel of slechts een kort deel van de opname via mijn modem geregistreerd. De optie TV-replay hebben we niet (is ook niet verplicht) en de 5 programma's herbekijken binnen de 36 uur is vanzelfsprekend niet haalbaar! DUS: hoe kunnen jullie ervoor zorgen dat wij deze programma's alsnog kunnen bekijken zonder dat deze worden aangerekend op onze factuur ? De technische fout ligt bij jullie, dus zou dit wel mogen gecompenseerd worden met ons voorstel tot gratis herbekijken van de gemiste opnames. Heb mijn vraag ook al via jullie Facebookpagina gesteld maar nog geen antwoord ontvangen. Graag uw positief antwoord aub. Dank u
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.