Beste PROXIMUS,
alweer niks over de businessklant. Wat doe je met ons? Heb sedert gisterenavond zware problemen met internet? Wat met al mijn up- en downloads naar en van servers bedoeld voor klanten? Wat met het herhaaldelijk proberen en tijdverlies? Wat met het mailverkeer die UREN plat lag? Wat gaan jullie ons/mij bieden als compensatie? Jullie helpdesk is trouwens nog steeds NIET bereikbaar 14u08 !!!
Heb net even gecontroleerd op tv trouwens wat jullie aanbieden van het openstellen van jullie boeketten .... Weten jullie wel feitelijk wat klanten te zien krijgen (zie bijlage), of ga je ons nog wat langer aan het lijntje houden?
Graag heel snel een reactie.
Met niet zo vriendelijke groeten,
Jan Marchand
Een (en het is zeer zeker niet de eerste keer) goede, misnoegde businessklant die zijn facturen STEEDS op tijd betaald.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Jan, onze excuses voor het ongemak.
Naar aanleiding van de algemene storing, zullen we al onze tv-klanten een tegemoetkoming doen. Zij krijgen van 17 tot 31 januari automatisch gratis activering van de kanalen van het Belgisch voetbal, het Movies & Series kanaal en Studio 100 Hits. De klanten krijgen vanaf 15januari alle praktische informatie via email, SMS of het Proximus tv menu. Groetjes, Aziz
Naar aanleiding van de algemene storing, zullen we al onze tv-klanten een tegemoetkoming doen. Zij krijgen van 17 tot 31 januari automatisch gratis activering van de kanalen van het Belgisch voetbal, het Movies & Series kanaal en Studio 100 Hits. De klanten krijgen vanaf 15januari alle praktische informatie via email, SMS of het Proximus tv menu. Groetjes, Aziz
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.