Skip to main content
Antwoord

Levering smartphone

  • January 9, 2018
  • 1 reactie
  • 227 Bekeken

op 4 januari heb ik een nieuwe smartphone + nieuw abonnement besteld,
men ging mij contacteren voor een afspraak om te leveren, maar nog niemand gehoord.
momenteel hebben jullie andere problemen waaraan volle prioriteit gegeven wordt.
in tegenstelling tot alle negatieve commentaren wil ik jullie wel feliciteren met de snelle oplossing.

Beste antwoord door JanDe

Dag Muriel,

Hopelijk is dit al opgelost ? Zoniet mag ik je vragen deze info door te sturen via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Zo zitten we in een discretere omgeving, die niet openbaar is. Bedankt. Jan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • January 15, 2018
Dag Muriel,

Hopelijk is dit al opgelost ? Zoniet mag ik je vragen deze info door te sturen via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Zo zitten we in een discretere omgeving, die niet openbaar is. Bedankt. Jan