Skip to main content
Hello iedereen

ik zie op mijn factuur 3 euro TV-Replay...heeft iedereen dat?

Voor April 2017 bestond geen TV-Replay op mijn factuur. Nadat ik de telefonie service stopzat,kreeg ik dat.en het is niet in mijn contract ook.

heeft iemand een idee ???
Hangt inderdaad af van welk pack je hebt.

>

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_packs/particulieren/producten/packs.html
Hallo Garminbald,



Dit is een optie op Proximus TV, die je nodig hebt om terug te kunnen kijken in de tv-gids.



Meer info:



https://www.proximus.be/nl/id_cr_replay/particulieren/producten/tv/proximus-tv-abonnement/tv-replay.html?v1=PaidSearch&v2=semetis-sls-esl&v3=Google&v4=Brand&v5=Adtext&v6=Tv%20replay%20proximus&v7=res-...



Groetjes,



Heidi
Hey Heidi



Ik heb net dezelfde vraag. Mijn pack is Internet Comfort + TV. Op mijn profiel onder 'mijn producten' staat dat replay is inbegrepen in mijn pack, zonder prijs erbij. En in alle andere communicatie staat er dat Replay gratis is bij alle packs.



Op mijn factuur zie ik wel staan Replay - 3 euro. Dit is dan toch niet meer gratis?

Kan dit worden aangepast op de factuur?



Groeten

Arno
Bij het bekijken van dit opgegeven site-adres :

https://www.proximus.be/nl/id_cr_replay/particulieren/producten/andere-producten-opties/proximus-tv-abonnement/tv-replay.html?v1=PaidSearch&v2=semetis-sls-esl&v3=Google&v4=Brand&v5=Adtext&v6=Tv%20replay%20proximus&v7=res-tv-tvreplay&gclid=CNe59Lfz_tUCFQmNGwodr2sEpg&gclsrc=aw.ds



kan je dan o.a. lezen :



Kies je abonnement

TV Replay

Programma gemist? Keer tot 36 uur terug in je tv-gids

Gratis

in een pack met Proximus TV*



en onderaan vind je ook :



Gratis, voor iedereen!



Als Proximus TV-klant geniet je automatisch en gratis van TV Replay*.

Je kan ook gewoon terugkeren in je tv-gids en programma’s die je hebt gemist tot 36 uur terug bekijken.

Net het begin van je favoriete tv-programma gemist? Met TV Replay herbekijk je een tv-programma vanaf het begin.

* Voor alle klanten met een Pack met Proximus TV gekocht vanaf 2012.



Ik ben zelf al jaaaaaren klant met een Internet Comfort contract en heb heel die tijd genoten van dit GRATIS aanbod.



Evenwel bij mijn verhuis naar mijn nieuw adres (die bij Proximus meer dan 3 maanden heeft geduurd om het administratief correct te krijgen) is het hun toch gelukt om dit naar betalend laten om te zetten, hetgeen ik uiteraard geweigerd heb.

De hamvraag is : waar zit de logica ? ? ? – Tenzij het alleen maar gaat, zoals meestal, om een geldklopperij ?

Na het interview met de topvrouw van Proximus n.a.v. het rampjaar 2017 en dat alles in 2018 alleen maar kon verbeteren, kunnen wij misschien op hoop leven ? ? ? 😢
Beste,



Je hebt inderdaad een oudere versie van pack waarbij nu een prijsaanpassing is gebeurd.



Mij lijkt het voor jou voordeliger om te kijken op :



https://www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_pack/particulieren/producten/packs/tuttimus.html





het nieuwe Familuspack (tuttimus met gsm) biedt meer mogelijkheden.



mvg,



Tina


Reageer