Beste Proximus, via de website probeer ik mijn abonnement te wijzigen. Continue krijg ik de boodschap dat de dienst niet bereikbaar is. Dan maar laten terugbellen. Helaas zit in in Nederland en heb ik geen BE nummer, maar de website (en MijnProximus) staat alleen een BE nummer toe. Dan maar bellen, maar er is alleen een 0800-nummer, wat niet vanuit het buitenland bereikbaar is. Dus hoe moet ik nu contact met Proximus opnemen?
Gaarne contact met mij opnemen. Uw gefrustreerde klant.
Bladzijde 1 / 1
Vanuit België
0800 22 800 (gratis)
Vanuit het buitenland:
+32 475 15 60 00 (gratis)
0800 22 800 (gratis)
Vanuit het buitenland:
+32 475 15 60 00 (gratis)
Bedankt. Waarom wordt het buitenlandse nummer niet op de website vermeld? Dan zijn er wellicht meer tevreden klanten. Indien het er wel staat, is het in ieder geval goed verborgen.
staat op de website kan je vinden via "contact" > "bel ons"
Klopt,
Onderaan op elke pagina heb je de optie om naar de contactpagina te gaan .Als je hier "Bel ons" aangeeft, krijg je de twee nummers te zien.
Groetjes,
Lorentz.
Onderaan op elke pagina heb je de optie om naar de contactpagina te gaan .Als je hier "Bel ons" aangeeft, krijg je de twee nummers te zien.
Groetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.