Skip to main content
Vraag

Compensatie?

  • January 15, 2018
  • 2 reacties
  • 365 Bekeken

Wegens het ongemak van het niet- of vertraagd ontvangen van emails en vertraagd internet sinds 5/1/2018, wens ik GEEN activering van het Belgische voetbal etc.: dit interesseert mij niet!
Als trouwe klant wens ik een financiële compensatie in de vorm van vermindering van mijn factuur!!!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 15, 2018
Klantnummer: 604456076
Wegens het ongemak van het niet- of vertraagd ontvangen van emails en vertraagd internet sinds 5/1/2018, wens ik GEEN activering van het Belgische voetbal etc.: dit interesseert mij niet!
Als trouwe klant wens ik een financiële compensatie in de vorm van vermindering van mijn factuur!!!

Gelieve mij asap te contacteren op vandewiele.dirk@gmail.com

Een heel toffe geste waar ik graag gebruik had van gemaakt, maar net deze periode ben ik met verlof in buitenland. Dus geen compensatie voor mij. Ook ik heb een paar uren geprobeerd alles terug op te starten, maar uiteindelijk toch maar gaan slapen en hopen dat het probleem zich zelf wel zou oplossen.