Beantwoord

Aankoop Maestro 6040 aan -50%

  • 10 January 2018
  • 1 reactie
  • 251 Bekeken

Bij mijn laatste factuur stak een begeleidende brief i.v.m. de huur of aankoop Maestro 6040. Daarvoor moest contact opgenomen worden met het gratis nummer 0800 22 850. De bediende die ik aan de telefoon kreeg zei dat ik het toestel moest gaan ophalen in een Proximus shop. Ik vond dat eigenaardig aangezien bij de huur van hetzelfde toestel dit zou opgestuurd worden via Bpost.
Ik bood me dus aan in een Proximus shop te Kortrijk. Daar zei men dat ik aldaar het toestel niet kon krijgen. Bij nazicht in de interne richtlijnen van Proximus voor het personeel stond dat het toestel zou opgestuurd worden via Bpost.
Ik heb dan teruggebeld naar het algemeen nummer van de klantendienst van Proximus 0800 22 800 omdat ik dacht aldaar betere info te krijgen. Daar verwees men mij terug naar een Proximus shop.
Blijkbaar maakt men er bij Proximus een spelletje van om de klant van het kastje naar de muur te sturen!!!!
Hoe zit het nu eindelijk? Kan er al dan niet een Maestro 6040 aan halve prijs (24,99 Euro) aangekocht worden bij Proximus en hoe zal die hier uiteindelijk in mijn huiskamer geraken?
icon

Beste antwoord door AzizA 15 January 2018, 14:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Philippe, kan je ons in een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan kunnen wij voor jou een aanvraag indienen om jouw maestro 6040 te ruilen naar een maestro 6042 aan 24,99 euro. De levering hiervan zal via Bpost gebeuren. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer