Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
De factuur die ik zonet ontving bedraagt 59 euro? Tot hiertoe betaalde ik steeds 55 euro? Waar komt die 4 euro extra vandaan?
Het inruilen van bizz club punten lukt niet sinds eind verleden jaar. Toen kreeg ik melding dat er meer dan 3700 punten zouden verlopen op 31/12/17. Na verschillende keren geprobeerd te hebben de punten in te ruilen waar ik steeds een foutmelding krijg op mijn email adres (ook als ik de account probeer te wijzigen) heb ik een medewerker gebeld. Zij heeft met veel moeite een bon kunnen verzilveren. Ze heeft dossier 32296783 aangemaakt en zei me dat de verlopen punten er dan later weer manueel gingen bijgeteld worden. Op 3/1/18 kijk ik dit na en zie ik dat de aankoop van de bon is gebeurd met de rest van de punten dus de punten blijven eraf en ik kan punten nog steeds niet zelf inruilen. Nog steeds alles hetzelfde. Heb hier al ettelijke keren voor gebeld maar iedereen legt steeds gewoon af of zet me on hold voor meer dan een half uur. Vaak zijn de mensen onbeschoft als ik hen kalm uitleg dat ik niet tevreden ben over de dienstverlening bij Proximus. Kan eindelijk iemand me helpen ?
Ik heb boven op 2 slaapkamers ook v5 decoders (mini) staan. Hoe komt het als ik daar iets bekijk dat opgenomen is voor een stuk bekijk en morgen wil verder kijken het programma of film steeds van bij het begin terug afspeelt terwijl ik toch hervatten kies?
Ik heb paar maanden geleden een factuur ontvangen over een abonnement terwijl ik helemaal geen abonnement heb afgesloten bij proximus!!
Probeer in te loggen en springt dan weer op login scherm. Blijkbaar een zeer gekend probleem maar nergens een doe-het-zelf oplossing gezien. Wie kan helpen?
Hallo, sinds vandaag proximus tv..heb al enkele tv zenders herschikt naar mn eigen smaak,maar nu staan die op mn ouders hun decoder ook zo,terwijl zij enkele zenders op andere plaats willen hebben,kan je dat,bijv ik wil eurosport op nr 15,terwijl zij bijv op 15 caz tv willen.
Hallo, Bij my Proximus staat de juiste lijnnr. Echter bij de Proximus tv app staat nog de lijnnr van mijn ex ( factuur stond toen ook op mijn naam). Ik woon een half jaar apart en zolang ging de tv app perfect op mijn huidige lijn. En nu ineens verschijnt bij de tv app de weergave van mijn ex ( vb opgenomen programma’s) Hoe kan ik dit terug in orde krijgen? Dank u
Hallo, Ik kan het verbruik van m'n Internet Start niet zien via de app MyProximus en ook niet via m'n account op www.proximus.be Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Mvg, Kristof
Hallo Wij hebben een tutimus pack en ik heb een abonnement maar ik zou 3g mobiele data moeten hebben maar er staat maar 1,5? En mijn vader heeft 120 belminuten (ps. Hij heeft hetzelfde abonnement.) En hij heeft er 113 min. Opgebruikt en er staat dat we moeten bijbetalen? Kan dit opgelost worden aub.
Na het vernieuwen van abonement office 365,werkt mijn mail ,outlook 2016 niet meer. Wat zijn de instellingen voor proximus windows 10. Groeten Frans
zoals zoveel mensen wil ik wel besparen als het kan . nu wil ik bekijken of ik de optie "boeket multi nl" kan missen . maar ik zie die optie nergens staan tussen men produkten dus kan het nie verwijderen of terug toevoegen . ik zit met tuttimus. mvg rudy
beste, Omwille van een btw controle heb ik het detail nodig van factuurnr 161501754130. Mijn klantennummer is 26742929. Kan u dit zo snel mogelijk doormailen aub? Alvast bedankt, Bart Ongena bart.ongena3@telenet.be
Hallo. Ik heb al sinds 12 januari een Mobilus S abonnoment maar dat werkt nogsteeds niet. Mijn base abonnoment waarvan ik het nummer wou behouden lukte eerst niet omdat er een fout klantennummer was gebruikt. Nu is mijn telefoonnummer 0478297320 volgens deze site http://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265 overgezet naar proximus maar ik kan nog niets doen met mijn abonnoment. Bellen, sms'en en mobiele data gebruiken lukt allemaal niet. Hopelijk kan het nu wel is opgelost geraken. Mvg Jeroen
De kogel lijkt nu toch wel echt door de kerk. De nagelnieuwe Samsung Galaxy S9 wordt rond 26 februari voorgesteld, tijdens het Mobile World Congress in Barcelona. Maar wat weten we eigenlijk al over deze gsm? Zal de smartphone bijvoorbeeld op veel vlakken verschillen van zijn voorganger? Lees het hele artikel hier
Beste, wij kampen met exact hetzelfde probleem als blijkbaar zovelen anderen! Zowel op Macbook, als op Ipad, als op Iphone kan ik geen proximusTV kijken . Noch via de app, noch via de website!! We blijven de vermelding krijgen dat we daarvoor geabonneerd moeten zijn via myproximus! Ook wij hebben reeds telefonisch contact gehad met proximus, waarbij ze ons vertelden dat ze onze account zouden resetten, maar tot op heden kunnen we nog steeds geen tv kijken via andere schermen dan onze TV. Kan dit nog eens degelijk bekeken worden voor ons aub?
Good evening. I have a question about my last bill. I cancelled my subscription of proximus products from the 19th of January. But in the bill it stands the payment for all the month. How we can fix that problem? My customers no. is 620427825. Thank you.
Recent Proximus Tuttimus klant, alles aangevinkt. TV, Internet en GSM oke, maar TV app op Android en TV website via Chrome op iMac werken niet! Telkens verwijzing naar MyProximus om me daarop te abonneren! Proximus-winkel bezocht -- lang in de wacht!- heeeel lang in de wacht!- men zou wat resetten en na een half uur zou het moeten werken .... nee dus! Wat nazoeken op dit forum toont aan dat het sinds een tijd al een gekend probleem is. Los het op, of haal de optie weg en compenseer uw klanten! Dit lijkt op klantenmisleiding! Had ik toch voor Telenet moeten kiezen?
Na een simpel telefoontje van een Proximus medewerker werd mijn bestaande Pack (waar ik zeker tevreden over was) ongevraagd veranderd naar een nieuw Pack (Start) met alle gevolgen van dien. Telkens krijg ik als antwoord dat die fout, die voor 100% bij hen ligt, niet meer kan worden ongedaan gemaakt. Dit blijken de nieuwe commerciële trends te zijn bij Proximus.
Al geruim twee maanden houdt Proximus mij aan het lijntje, telkens met dat enerverend muziekje, minuten bijna uren lang, om dan te zeggen dat ik inderdaad geen Premium punten kan inruilen omdat ik op "de zwarte lijst" sta. Waarom konden ze mij niet zeggen want dat zou gearchiveerd zijn en dus niet te achterhalen!? Nochtans, vorig jaar heb ik nog wél mijn puntjes ingeruild?! Uiteindelijk heeft een iets snuggere dame uit de telefoonwinkel, waar ik me speciaal in het centrum van Sint-Niklaas begeven heb, me de coördinaten voor het schrijven van een email én het exacte bedrag dat ik ooit (?) niet zou betaald hebben, door gegeven.😊
Hoe kan ik een SMS sturen vanop mijn PC? Ik heb een proximus-abonnement (en een mobiele telefoon), maar de tekst die ik wil SMSen staat op m'n PC en ik wil mezelf het overtypen besparen!
Wanneer ik op mijn pc tv wil kijken via de tv app van proximus duurt het soms wel tot 2 minuten voor ik beeld heb. Het rondje blijft draaien op de zender maar het beeld laat lang op zich wachten. Heb de app verwijderd en daarna terug geïnstalleerd maar het resultaat blijft hetzelfde.
Onlangs een herinneringsfactuur gekregen en deze direct betaald dus probleem opgelost dacht ik. Op mijn volgende aanrekening natuurlijk 15€ aanmaningskosten bijgerekend! Als je contact probeert op te nemen met Proximus vang je bot,je krijgt gewoon niemand te pakken om dit aan te kaarten,wat doen we nu?
Bel je dan eens naar de klantendienst en beloven ze je een mail te sturen? Veel succes, beloven ja maar nakomen niet! Een ware ramp is de klantendienst, je wordt van het kastje naar de muur gespeeld, vele malen hetzelfde herhalen en herhalen, vele malen muziekjes ondertussen beluisteren (die dan nog niet synchroon van geluid zijn) en uiteindelijk een antwoord die er nooit komt. Enkele dagen later word ik gebeld door een zekere Christa Teirlynck die bevoegd dis over de promo's en abonnenten. Uiteraard heel vriendelijk om mijn bestaand abonnement te verhogen (data). Ook daar ga ik uiteraard vanzelfsprekend een mail ter bevestiging krijgen...NIET dus! Nogmaals gebeld, daar kennen ze 'uiteraard' geen C T. Enfin, Proximus gaat toch dringend werk moeten maken van hun telefonische klantendienst en zorgen dat ze echt contact krijgen met mensen waarmee ze achteraf terug kunnen spreken , indien nodig. Telenet, wat bieden jullie?
Hallo, Ik heb momenteel een Proximus Internet Start abonnement en overweeg om te upgraden naar Maxi abonnement. Na een internet snelheid connectie test op de onderstaande link, krijg ik echter een verrassend resultaat: https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/internetabonnementen/speedtest-internet-connectie.html#/input De test geeft aan dat ik maximum 3,7 Mbps download - 0,4 Mbps upload zou hebben. Met mijn huidig Internet Start abonnement heb ik echter al 57Mbps download, dus er klopt hier iets niet... Ik heb test uitgevoerd op basis van mijn vast nummer. Indien ik test uitvoer op basis van adres krijg ik hetzelfde vreemde resultaat. Is dit een fout in database van Proximus en hoe kan ik dan wel een betrouwbare schatting van de snelheid bekomen? Gr, Nicolas
Beste, ik ben sedert 14 december klant (Tuttimus) geworden en ik kan nog steeds mijn verbruik niet controleren via de app of website. Zeer vervelend. Mijn gsm abo vroeger werkte perfect. Kan mij iemand raad geven. Alles wat hier op het forum al is gepasseerd zoals app opnieuw installeren enz... haalt niks uit. Mvg, Laurent
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.